Uproszczona procedura zdalnego zawierania Autocasco w Generali
Agent podczas przygotowywania oferty ubezpieczenia Autocasco, wybiera ścieżkę zdalnego zawarcia umowy.
W jej trakcie, za pośrednictwem SMS, Klient otrzymuje link do prostej aplikacji.
Aplikacja nie wymaga instalacji, uruchamia się w telefonie po kliknięciu w link i w prosty sposób umożliwia samodzielne wykonanie inspekcji pojazdu i przesłanie zdjęć.
Cały proces jest automatyczny.
Oferta na adres e-mail
Po pozytywnej weryfikacji, w ciągu kilku minut od przesłania zdjęć pojazdu, klient otrzymuje na adres e-mail ofertę ubezpieczenia Autocasco.
– Nowe rozwiązanie ma na celu jeszcze lepszą realizacje potrzeb naszych klientów, oszczędza ich czas, a w dobie pandemii, pomaga zachować bezpieczeństwo.
Chcemy być dla naszych klientów partnerami na całe życie, dlatego wprowadzamy uproszczenia, które ułatwiają im relacje z nami – mówi Arkadiusz Wiśniewski, członek zarządu Generali.
Czytaj także: Maciej Fedyna nowym prezesem zarządu Generali w Polsce
Natychmiastowa weryfikacja w systemie
Agent, za pośrednictwem systemu sprzedażowego, może sprawdzić czy klient załączył zdjęcia i zawarł zdalnie polisę.
Fotografie od razu pojawiają się w systemie Generali i mogą zostać zweryfikowane przez pracowników ubezpieczyciela.
Czytaj także: Generali wprowadza nowości w Grupowych Ubezpieczeniach na Życie dla Małych i Średnich Firm