Ubezpieczenia dobrowolne windują sprzedaż Liberty

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

liberty.ubezpieczenia.01.400x193Liberty Ubezpieczenia zebrało w I kwartale br. ponad 71 mln składki przypisanej brutto (71,05). Firma zanotowała wysoki wzrost składki w segmencie ubezpieczeń dobrowolnych, w tym 22% z Autocasco oraz 59% z polis mieszkaniowych. Na koniec marca br. firma ubezpieczała ponad 517 tys. Klientów.

„Wysoka dynamika sprzedaży ubezpieczeń dobrowolnych jest wynikiem realizacji przyjętej przez nas strategii biznesowej. Cały czas koncentrujemy się na dywersyfikacji portfela produktowego oraz rozwoju wielokanałowego modelu sprzedaży. Równocześnie poszerzamy naszą ofertę o nowe rozwiązania wpisujące się w oczekiwania klientów biznesowych, takie jak np. ubezpieczenia dla flot” – podsumowuje Marcin Warszewski, Dyrektor Generalny Liberty Ubezpieczenia.

Z początkiem 2015 r. Liberty odnotowało również wysokie zainteresowanie ofertą dla flot. W tym okresie firma pozyskała pierwszych, dużych Klientów – m.in. centrum medyczne Medicover. Duże floty ubezpieczane są na warunkach umowy generalnej, w ramach której wszelkie ustalenia co do zakresu, ochrony, terminów, czy procesu likwidacji szkód dokonywane są indywidualnie we współpracy z klientem, brokerem lub agentem.

Liberty oferuje także  szeroką gamę produktów skierowanych do klientów indywidualnych, w tym polisy komunikacyjne, mieszkaniowe i turystyczne, a także ubezpieczenia dla MSP. Oferta jest  dostępna u agentów ubezpieczeniowych, brokerów, za pośrednictwem telefonu, internetu oraz w wybranych bankach.

Ewa Pitera