Start up, Finelf.com stawia na zagraniczny rozwój
„Naszym zagranicznym “success story” jest niewątpliwie rynek hiszpański. Jeszcze w 2020 roku nasz portal money24.es odwiedzało miesięcznie zaledwie kilka tysięcy użytkowników. W 2022 roku było to już 100 tysięcy osób. Niesie to ze sobą realne przychody dzięki ruchowi afiliacyjnemu. Wydaje się więc, że znaleźliśmy skalowalny model biznesowy i zamierzamy tę “hiszpańską formułę” zduplikować na kilka nowych rynków – mówi Stanisław Wolniewicz Duda.
Warto jednak pamiętać, że biznesowy i regulacyjny krajobraz w każdym kraju wygląda trochę inaczej i nie wszędzie da się działać równie swobodnie. Np. rynek wietnamski nie okazał się zbyt fortunny ze względu na niskie prowizje. Poza tym działamy w Meksyku, Danii, Brazylii i RPA.
„Rozglądaliśmy się także za możliwymi akwizycjami na rynku skandynawskim i włoskim, tak aby nie startować z nowymi portalami od zera, lecz rozwijać znane od wielu lat projekty. Nasza przyszłość będzie więc “zagraniczna”, a w kraju pożyczkowo-bankowa, a nie już tylko pożyczkowa”- dodaje prezes Finelf.com.
Spółka Finelf.com zajmuje się pośrednictwem usług i produktów z szeroko pojętej branży finansowej. Spółka udziela wsparcia w wyborze produktów finansowych takich jak: pożyczki gotówkowe, kredyty czy faktoring.
Prowadzi działania w Internecie, korzystając m.in. z narzędzi marketingowych i lead generation, oferując klientom doradztwo i rozwiązania finansowe za pomocą marek takich jak jedna z największych na polskim rynku porównywarek finansowych „Czerwona Skarbonka”, z której miesięcznie korzysta ponad 500 tys. użytkowników, porównywarka usług i produktów finansowych Money24, czy jedna z najstarszych porównywarek polskiej branży pożyczkowej – Chwilowo.pl.
W ramach spółki rozwijany jest również projekt kontomierz.pl – aplikacja służąca do zarządzania domowymi finansami.