Serwis iPKO dostępny w języku angielskim, wkrótce wersja ukraińska
Żeby skorzystać z angielskiej wersji serwisu wystarczy na stronie logowania w górnym rogu strony kliknąć ikonę flagi Polski oznaczoną literami „PL” i wybrać „EN”.
Czytaj także: PKO Bank Polski: 1,2 mld zł zysku netto w IV kw. 2021 roku; jest rekomendacja dotycząca wypłaty dywidendy
SMS-y autoryzacyjne także w języku angielskim
Od tego momentu proces logowania przebiegnie w języku angielskim, a po zalogowaniu klient skorzysta z najważniejszych części serwisu dostępnych w tym języku.
Wśród nich znajduje się w pełni przetłumaczona strona główna, nawigacja serwisu, wszystkie typy przelewów i odbiorców zdefiniowanych oraz szczegóły konta i historia operacji.
Ponadto, klient, który będzie korzystał z angielskiej wersji iPKO otrzyma wiadomości autoryzacyjne SMS również w tym języku.
Czytaj także: PKO BP: elektroniczny e-bilet autostradowy e-TOLL w aplikacji IKO
Będzie również serwis iPKO w języku ukraińskim
– Z naszych serwisów i aplikacji korzystają co miesiąc miliony klientów indywidualnych. Od teraz obsługę w języku angielskim zapewniamy nie tylko w aplikacji mobilnej IKO, ale również w serwisie internetowym iPKO. Dzięki temu zarządzanie finansami dla klientów posługujących się językami innymi niż polski będzie wygodniejsze.
Co ważne, pracujemy już nad udostępnieniem serwisu iPKO w języku ukraińskim – mówi Łukasz Kuc, Dyrektora Biura Kanałów Cyfrowych w PKO Banku Polskim.
Bank będzie sukcesywnie udostępniał następne części serwisu iPKO w wersjach językowych. Do tej pory klienci mogli już korzystać z angielskiej, ukraińskiej i rosyjskiej wersji językowej w aplikacji mobilnej IKO.
Czytaj także: PKO BP: nie wycofujemy się z Ukrainy, ponad połowa oddziałów Kredobanku działa