Rusza Citi Priority – dla priorytetowych klientów Citi Handlowy
Po przebudowaniu oferty dla klientów Citigold i wprowadzeniu doradztwa inwestycyjnego, Citi Handlowy wychodzi ze specjalną propozycją dla klientów z segmentu VIP. Bank wprowadza do oferty Citi Priority. To coś więcej niż tylko konto, to kompleksowa oferta produktów i usług bankowych. Rozwiązaniem tym Citi Handlowy wypełnia dość niezagospodarowaną niszę na rynku w zakresie budowania relacji z klientami tzw. aspirującymi. Dostęp do globalnych usług Citi, zdefiniowane pakiety produktów i usług dla klientów aktywnych, inwestujących, zainteresowanych ofertą kredytową i firmowych. To wszystko wyróżniać ma Citi Priority na rynku. Specjalnie dla klientów Citi Priority bank zarezerwował granatowy kolor. W tej kolorystyce dostępna będzie m.in. dedykowana strona internetowa i logo. Klienci otrzymają też granatową wypukłą kartę debetową MasterCard® PayPass™.
– Na polskim rynku mamy wiele ofert kierowanych do klienta masowego. Konkurencja pojawia się także, jeśli chodzi o propozycję dla klientów zamożnych. Jest to jednak duży segment klientów – na rynku określanych jako VIP lub aspirujący – szacowany na 2 mln klientów. Oferta dla tej grupy wciąż jest dość uboga, a przede wszystkim zbyt uniwersalna. Tymczasem klienci z tego segmentu mają już sprecyzowane oczekiwania wobec usługodawców, w tym także banków, mówi Tomasz Daniun, dyrektor ds. segmentów detalicznych w Citi Handlowy – Znakomita większość z tych klientów to osoby w wieku 30-40 lat, o zarobkach wyższych niż przeciętne, otwarte na innowacje, ambitne, często z międzynarodowymi aspiracjami – podróżujące lub pracujące zagranicą. To osoby, które mimo, że zwracają uwagę na koszty, jednocześnie są w stanie zapłacić za wysoką jakość i oczekują osobistej obsługi, wsparcia w kwestiach finansowych, zwłaszcza w kwestii inwestycji. Jednocześnie to osoby, które najchętniej ze wszystkich segmentów klientów korzystają z bankowości online w codziennym korzystaniu z usług bankowych. Właśnie dla tych klientów jest Citi Priority, dodaje.
Bankowość na co dzień
Citi Priority to oferta dla klientów o dochodach powyżej 5 000 zł netto i posiadających dowolny produkt kredytowy Citi Handlowy lub utrzymujących w banku średnie miesięczne saldo depozytowe na poziomie 30 000 zł. Klienci spełniający te warunki otrzymują wówczas z Citi Priority kartę do konta, bankomaty na całym świecie, krajowe przelewy online, przelewy stałe, polecenia zapłaty, wpłaty na konto w sieci Euronet oraz naklejkę zbliżeniową za 0 zł.
Globalna bankowość
Wraz z Citi Priority klienci zyskują także szereg globalnych usług bankowych – dotychczas większość z nich zarezerwowana była dla posiadaczy konta Citigold i dostępna dla pozostałych klientów za opłatą. Teraz „priorytetowi” klienci Citi Handlowy mogą korzystać z:
- bezpłatnego konta walutowego w EUR, USD, GBP, CHF;
- możliwości bezpłatnego podłączenia karty do konta walutowego w EUR, USD, GBP;
- ekspresowych przelewów zagranicznych w ramach Citi za 0 zł (wcześniej dla posiadaczy kont CitiOne dostępne za opłatą 20 zł)
- wymiany walut online 24/7;
- kursów walut aktualizowanych na bieżąco (wcześniej dedykowane głównie dla posiadaczy konta Citigold);
- ubezpieczenia podróżnego;
- awaryjnej wypłaty do 1000 USD w oddziałach Citi na całym świecie;
- oferty zagranicznych funduszy inwestycyjnych i obligacji w walutach obcych.
Dodatkowo, klienci mogą też liczyć na pomoc Citi Handlowy w otwarciu konta Citi zagranicą, co do tej pory było zarezerwowane tylko dla segmentu Citigold.
Pakiety usług i produktów Citi Priority
W ramach Citi Priority dostępne są cztery pakiety – aktywny, inwestora, kredytowy
i firmowy. Do wyboru – każdy proponuje inny zestaw korzyści. I tak w Pakiecie Aktywnym nowi klienci mogą m.in. skorzystać z oferty karty kredytowej za 0 zł, zyskując przy tym jeszcze zniżki w wysokości do 50 proc. w ponad 4800 punktach, a do tego otrzymują ofertę konta oszczędnościowego z oprocentowaniem 3,03 proc. dla kwoty do 30 000 zł. W Pakiecie Kredytowym z kolei otrzymują lepsze warunki kredytowe. Dla przykładu – tutaj linia kredytowa w koncie dostępna jest z 14 proc. oprocentowaniem, a klient zwalniany jest z prowizji w pierwszym roku. Oprocentowanie pożyczki może być obniżone o 1 proc. wobec standardowej oferty. Podobnie niższa stawka będzie obowiązywać na kredycie hipotecznym – marża od 1,4 proc. W Pakiecie Firmowym z kolei klienci Citi Priority mogą m.in. skorzystać z bezpłatnie prowadzonego konta firmowego oraz dodatkowych środków w ramach kredytu niezabezpieczonego do 300 000 zł.
Ciekawym rozwiązaniem jest także Pakiet Inwestora. Tu klienci mogą uzyskać oprocentowanie w wysokości 4 proc. w skali roku dla kwoty do 50 000 zł. Warunkiem otrzymania tak wysokiego oprocentowania jest wykonywanie płatności kartą do konta na kwotę 500 zł miesięcznie oraz zakup produktu inwestycyjnego za 25 000 zł lub zakup produktu ubezpieczeniowego ze składką miesięczną min. 200 zł. Pakiet daje także dostęp do ponad 150 krajowych i zagranicznych funduszy inwestycyjnych oraz produktów ubezpieczeniowych. Klienci z saldem min. 50 000 zł otrzymują do swojej dyspozycji certyfikowanego Osobistego Opiekuna Citi Priority. Pomóc ma on w określeniu celów i ułożeniu planu finansowego, ustali z klientem jego profil inwestycyjny i udzieli informacji na temat doboru portfela produktów.
Bilety na telefon
Posiadacze konta Citi Priority otrzymują także dostęp do usługi – dotychczas zarezerwowanej dla Citigold – „Bilety na Telefon”, dzięki której mogą zamówić bilety na wybrane wydarzenia i eventy (np. koncerty, spektakle teatralne).
Priorytetowy granat
Citi Priority ma być czymś więcej niż tylko ofertą produktową, dlatego dla wyróżnienia priorytetowych klientów zarezerwowany został granatowy kolor. Klienci tego segmentu mają poczuć się wyjątkowi również poprzez dedykowane dla nich barwy. Kolor granatowy będzie więc obecny na wszystkich materiałach kierowanych do klientów poczynając od wypukłej karty debetowej, a kończąc na stronie internetowej czy broszurach informacyjnych.
Źródło: Bank Handlowy w Warszawie SA