Rozwiązania płatnicze dla każdej kategorii klientów

Rozwiązania płatnicze dla każdej kategorii klientów
Płatności gotówkowe, choć powszechnie uchodzą za tradycyjną formę zapłaty, mają jednakże spory potencjał innowacyjny. Wykorzystanie cyfrowych technologii w segmencie cash processing obejmuje zarówno samą obsługę gotówki, jak i jej wypłaty konsumentom i przedsiębiorcom. W tym kontekście budowa nowoczesnej infrastruktury gotówkowej przekłada się wprost na modernizację segmentu retail banking. Jakie działania składają się na ten wielowymiarowy proces, i co dostawcy technologii mają do zaoferowania bankom i innym interesariuszom – tym kwestiom poświęcona będzie trzecia sesja Kongresu Obsługi Gotówki. Leszek Modzelewski, Project and Implementation Division Director w Hitachi Europe Ltd., przybliżył nam problematykę swego wystąpienia w ramach tej części KOG:

Już w najbliższy czwartek (4.09.2025) będę miał przyjemność zaprezentować tematykę kształtowania oferty dla klienta detalicznego w dobie rozwoju nowoczesnych metod płatności.

Omówimy zróżnicowanie preferencji płatniczych wśród różnych grup wiekowych w Polsce oraz związane z nimi trendy pokoleniowe. Zastanowimy się nad tworzeniem uniwersalnych produktów daily banking, przy jednoczesnym dostosowaniu ich do obserwowanych tendencji płatniczych.

Na podstawie danych zaprezentujemy rolę gotówki na polskim rynku oraz znaczenie swobodnego dostępu do niej dla najbardziej dochodowych segmentów klientów banków, generujących tę potrzebę. Przedstawimy również przykłady wdrożeń z wykorzystaniem infrastruktury Hitachi na Filipinach i w Indiach.

Omówimy sukces sieci sklepów 7-Eleven jako sposób na akwizycję klientów oraz oferowanie niskokwotowych kredytów z użyciem rozwiązań Hitachi AI i infrastruktury Hitachi.

Zaprezentujemy także rolę partnerstw strategicznych w budowaniu rentownych rozwiązań CRM/ATM na Filipinach oraz udział Hitachi w rozwoju Unified Payments Interface w Indiach.

Czytaj także: Hitachi Europe i Bank Pekao podpisały umowę na dostawę bankomatów recyklingowych

Warunki uczestnictwa w KOG 2025

Kongres Obsługi Gotówki kierowany jest do pracowników banków oraz sieci handlowych odpowiedzialnych za obsługę gotówki (w tym bankomatów): naczelników i pracowników wydziałów kasowo-skarbcowych, skarbników, itp.

Przedstawiciele banków, pracownicy sieci handlowych oraz reprezentanci środowiska naukowego uczestniczą w Kongresie bezpłatnie.

Źródło: BANK.pl