Rodzina i Przyjaciele – program eurobanku, w którym warto się dzielić
74% Polaków wydaje co miesiąc pieniądze na rozrywkę, 26% wskazuje money back za ważną cechę konta, a 59% najczęściej spędza czas wolny z rodziną i przyjaciółmi - wynika z badania "Aktywność i wydatki Polaków w czasie wolnym", przeprowadzonego przez IIBR1 na zlecenie eurobanku. Odpowiedzią na takie potrzeby jest nowa oferta - program "Rodzina i Przyjaciele", umożliwiający dzielenie się z bliskimi korzystnymi warunkami własnego konta oraz zwrotem 5% za wydatki związane z rozrywką, sportem czy rekreacją.
Dzielenie się korzyściami – nowy program w ofercie kontowej
„Rodzina i Przyjaciele” to program, w którym każdy posiadacz konta Online i Prestige, przystępujący jako Polecający, może przekazać zalety swojego konta nawet 4 bliskim. Osoby, które przystąpią do programu z jego polecenia (Poleceni), zostaną zwolnione z opłaty za prowadzenie swojego konta, będą mogły także korzystać ze standardowych benefitów oferty kont, m.in. braku opłat za wypłaty gotówki ze wszystkich bankomatów w Polsce (w koncie Prestige także za granicą) czy bezpłatnego pakietu assistance (w koncie Prestige z usługą concierge).
Zarówno Polecający, jak i Polecani otrzymają zwrot w wysokości 5 proc. za bezgotówkowe transakcje kartą debetową na rekreację, sport i rozrywkę. Money back obejmuje wydatki związane przede wszystkim ze wspólnym spędzaniem czasu – w ten sposób eurobank zachęca swoich klientów nie tylko do dzielenia się korzyściami, ale także spędzania czasu z bliskimi.
Szczegółowa lista zawiera aż kilkanaście kategorii wydatków, za które przysługuje money back – takich jak hotele, transport pasażerski (w tym bilety lotnicze czy kolejowe), restauracje, biura podróży, SPA, salony masażu oraz wiele innych (pełna lista).
– Program to efekt obserwacji zwyczajów i zainteresowań Polaków – m.in. aktywnym spędzaniem czasu wolnego z przyjaciółmi i rodziną oraz ofertami bankowymi typu money back – wynikających z badania „Aktywność i wydatki Polaków w czasie wolnym„2 – tłumaczy Wojciech Humiński, wiceprezes w eurobanku, odpowiedzialny m.in. za marketing i produkty bankowe – Inspirowaliśmy się również badaniem, którego wyniki wskazują, że 96 proc. naszych klientów chętnie poleciłoby konto w eurobanku swoim bliskim.3
Aktywność i wydatki Polaków w czasie wolnym – wyniki badania
Z badania „Aktywność i wydatki Polaków w czasie wolnym”, przeprowadzonego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych4 na zlecenie eurobanku wynika, że ponad ¼ Polaków (26 proc.) uważa zwrot części wydatków dokonanych przy pomocy karty płatniczej za ważny element oferty konta osobistego. Co czwarty Polak (27 proc.) chciałby dostawać od swojego banku zwrot wydanych pieniędzy, gdyby miał taką możliwość. Jednak jak pokazują wyniki ankiety, tylko 7 proc. respondentów taki zwrot otrzymuje.
Z badania wynika również, że czas wolny lubimy spędzać z rodziną i znajomymi – ponad ¾ Polaków odpoczywa w towarzystwie (77 proc.). Dodatkowo, co miesiąc 74 proc. spośród nas wydaje pieniądze na rozrywkę. Najczęściej nasze wydatki na przyjemności wynoszą maksymalnie 250 zł miesięcznie (66 proc.) i obejmują spotkania z rodziną i przyjaciółmi (59 proc.), wyjścia do pubów (13 proc.), kina (12 proc.) oraz uprawianie sportu (10 proc.). Więcej informacji na załączonej infografice.
Razem z nową ofertą od 15 września 2014 r. rusza również kampania reklamowa w telewizji, kinie, outdorze oraz Internecie pod hasłem „Załóż konto Prestige i dziel się nim w programie Rodzina i Przyjaciele” z udziałem Piotra Adamczyka (spot reklamowy).
Szczegóły oferty znajdują się na stronie: http://www.eurobank.pl/produkty,konta-osobiste,konto-prestige,95,9.html#tabs5
Kategorie Akceptantów – sport, rozrywka i rekreacja:
- Linie lotnicze
- Koleje pasażerskie, promy, linie autobusowe – z wyłączeniem lokalnych i podmiejskich
- Wypożyczalnie samochodów
- Hotele, motele, ośrodki wypoczynkowe, usługi rezerwacyjne
- Biura i agencje podróży
- Restauracje, bary, puby, dyskoteki, bary szybkiej obsługi (fast foody), kawiarnie, kluby muzyczne
- Kina, teatry, opery, filharmonie, muzea
- Sklepy sportowe – stroje, sprzęt i akcesoria sportowe; Sklepy rowerowe
- Pływalnie i baseny, Parki wodne, Parki rozrywki, cyrki, akwaria i delfinaria, atrakcje turystyczne
- SPA i salony masażu
- Kluby bilardowe, kręgielnie
- Obiekty sportowe, kluby sportowe, fitness, obozy sportowe i rekreacyjne, campingi, stoki narciarskie, czartery jachtów, przystanie jachtowe, studia i szkoły tańca, pola golfowe
Program „Rodzina i Przyjaciele” dotyczy kont Online i Prestige z oprocentowaniem zmiennym i naliczanym w skali roku. Osoba małoletnia może otworzyć konto tylko w pakiecie Junior.
Zwolnienie z opłaty za prowadzenie konta dotyczy wszystkich Poleconych, którzy przystąpią do Programu „Rodzina i Przyjaciele”. Polecający jest zwolniony z opłaty za prowadzenie konta przy spełnieniu warunku: miesięczne wpływy na konto min. 1,5 tys. zł Online/3 tys. zł Prestige, lub średnie saldo konta min. 15 tys. zł online/50 tys. zł Prestige, lub rachunek jest wykorzystywany do spłaty kredytu udzielonego przez Euro Bank S.A. na kwotę 1500 zł Online/min. 30 tys. zł Prestige lub jeśli posiadacz konta online aktywnie korzysta z karty kredytowej w Euro Bank S.A., której kwota limitu wynosi min. 500 zł. Poleconym może być osoba, która w chwili przystąpienia do Programu nie jest Posiadaczem konta w Euro Banku S.A.
Zwrot za wydatki kartą wynosi maks. 60 zł miesięcznie i dotyczy transakcji bezgotówkowych zrealizowanych kartami Posiadacza konta wydanymi do rachunku bieżącego objętego Programem.
Opłata za posiadanie karty debetowej jest zwracana, jeżeli w miesiącu zostały zaksięgowane transakcje bezgotówkowe wykonane kartami jej użytkownika, wydanymi do danego rachunku, na łączną kwotę min. 200 zł.
Pakiety assistance i concierge wymagają aktywacji. Szczegóły oferty, w tym opłaty i prowizje, Regulamin Programu „Rodzina i Przyjaciele”, Szczególne Warunki Ubezpieczenia Medical Assistance, Home Assistance, Assistance sprzętu komputerowego i Concierge posiadaczy kont w Euro Banku S.A., ograniczenia i wyłączenia odpowiedzialności Ubezpieczyciela oraz wysokość pokrywanych wydatków dostępne są na www.eurobank.pl i w placówkach Euro Banku S.A.
Źródło: Euro Bank SA
(1) Badanie omnibusowe przeprowadzone w dniach 08-10.08.2014 techniką CAPI (Computer Assisted Personal Interviewing), zrealizowane przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych na zlecenie Euro Banku S.A.. W badaniu wzięło udział 974 Polaków w wieku co najmniej 18 lat.
(2) Badanie omnibusowe przeprowadzone w dniach 08-10.08.2014 techniką CAPI (Computer Assisted Personal Interviewing), zrealizowane przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych na zlecenie Euro Banku S.A.. W badaniu wzięło udział 974 Polaków w wieku co najmniej 18 lat.
(3) Badanie przeprowadzone przez Beeline Research&Consulting na zlecenie Euro Banku S.A. w okresie 20.05-06.06.2014 r. na grupie 80 wybranych klientów, aktywnie korzystających z konta w Euro Banku S.A. Szczegółowe informacje na temat badania dostępne są na www.eurobank.pl.
(4) Badanie omnibusowe przeprowadzone w dniach 08-10.08.2014 techniką CAPI (Computer Assisted Personal Interviewing), zrealizowane przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych na zlecenie Euro Banku S.A.. W badaniu wzięło udział 974 Polaków w wieku co najmniej 18 lat.