Reklamę na 100-lecie PKO BP zrobił Tomek Bagiński

Reklamę na 100-lecie PKO BP zrobił Tomek Bagiński
PKO Bank Polski - Logo (źródło: PKO BP S.A.)
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
PKO BP rusza z nową kampanią reklamową i nowym konceptem komunikacji marketingowej. Pierwszy spot reklamowy zrobił Tomek Bagiński - informuje "Puls Biznesu".

Nowa kampania reklamowa ma ruszyć w poniedziałek. Jak pisze „Puls Binzesu”, oprócz reklam produktowych ma ona zawierać reklamy wizerunkowe, „z odwołaniami do historii Polski, a wszystko to w kontekście tegorocznego jubileuszu 100-lecia odzyskania niepodległości i przygotowań do setnej rocznicy istnienia PKO BP, która stuknie w przyszłym roku”.

Bank chce w ten sposób pokazać, jak silne związki łączą go z Polską.

Źródło: „Puls Biznesu”