Raport Specjalny – IT@BANK 2023 | Technologie – Innergo | AppleCare dla biznesu | Rozwój instytucji finansowych dzięki kompleksowemu wsparciu

Raport Specjalny – IT@BANK 2023 | Technologie – Innergo | AppleCare dla biznesu | Rozwój instytucji finansowych dzięki kompleksowemu wsparciu
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Oferujesz swoim klientom różne produkty i usługi finansowe, które mają zaspokoić wszystkie ich potrzeby? Jeżeli tak, to dobrze, bo w pełni konwergentne usługi są dziś podstawą zapewnienia odpowiedniego customer experience. Czy Twoja firma może liczyć na taki sam poziom wsparcia i kompleksowości usług ze strony dostawcy sprzętu IT? Tak, ale tylko w przypadku, kiedy za urządzenia, oprogramowanie, usługi, wsparcie i serwis odpowiada jedna firma. Poznaj AppleCare dla biznesu.

Jedyny taki ekosystem

Apple tworzy produkty, w których sprzęt, oprogramowanie i usługi są ze sobą zintegrowane, więc jako jedyny podchodzi do kwestii bezpieczeństwa kompleksowo, zapewniając zaawansowane zabezpieczenia i komfort pracy użytkowników. Wdrożenie urządzeń Apple wraz z usługami AppleCare, zapewni firmie dodatkowo: priorytetowy serwis na miejscu, wsparcie dla działów IT, helpdesków oraz użytkowników końcowych. Dzięki temu, większość problemów będzie można rozwiązać w trakcie jednej rozmowy telefonicznej. To eksperckie i kompleksowe wsparcie dla firmy.

AppleCare for Enterprise

Apple Care for Enterprise to najbardziej rozbudowana forma wsparciatechnicznego dla całego przedsiębiorstwa.

W zakres tej usługi wchodzi:

  • Ochrona sprzętu. Dostępne są opcje dwu-, trzy- i czteroletniej gwarancji od daty zakupu każdego iPhone’a, iPada, komputera Mac i monitora Apple Studio Display, w ramach której uzyskuje się bezpłatne naprawy w Autoryzowanym Serwisie Apple lub, opcjonalnie, nawet szybką wymianę sprzętu. Dodatkowo, na miejscu możliwa jest również naprawa z dowolnego powodu i bez dodatkowych opłat do 4% komputerów Mac i monitorów Apple oraz do 10% urządzeń iPhone i iPad.
  • Wsparcie dla działów IT. To nieograniczone, telefoniczne wsparcie techniczne 24/7 do  diagnostyki i rozwiązywania problemów w zakresie sprzętu i oprogramowania rozwiązań Apple, włączając w to również pomoc dla usług Apple Business Manager, Apple School Manager i macOS Server.
  • Wsparcie dla użytkowników końcowych. Eksperci Apple odciążą helpdesk w Twojej organizacji, zapewniając użytkownikom końcowym nieograniczony i całodobowy dostęp telefoniczny do pomocy technicznej.

Przede wszystkim bezpieczeństwo

Fundamentem, na którym budowane jest zaufanie każdej instytucji finansowej, musi być bezpieczeństwo. Rozumiane najszerzej dotyczy: danych klientów i pracowników, tajemnic przedsiębiorstwa, procedur wewnętrznych oraz zasobów sprzętowych. Dlatego tak ważny jest wybór odpowiedniego sprzętu, oprogramowania i wsparcia, które zapewni na każdym etapie najwyższe standardy bezpieczeństwa. Zaawansowane zabezpieczenia całej platformy Apple uwzględniane są już w podstawowych założeniach konstrukcyjnych produktów. Urządzenia Apple współpracują z powszechnie wykorzystywanymi w przedsiębiorstwach narzędziami i usługami w dziedzinie bezpieczeństwa, gwarantując zgodność urządzeń i znajdujących się na nich danych z obowiązującymi wymogami. Zapewniając swoim pracownikom odpowiednio zabezpieczony przez IT sprzęt i oprogramowanie, chronisz dane klientów i przedsiębiorstwa. Potwierdzeniem tego, że urządzenia Apple sprawdzają się w instytucjach finansowych, są kolejne masowe wdrożenia. Żeby usprawnić obsługę klienta, Bank Credit Agricole we współpracy z INNERGO, zdecydował się na wdrożenie iPadów w swoich placówkach.

INNERGO zapewni Ci to wszystko

INNERGO to doświadczony integrator ICT i jedyny w Polsce Apple Authorised Enterprise Reseller, oferujący usługę AppleCare for Enterprise. Zapewniamy kompletną ofertę rozwiązań Apple wraz ze wszystkimi formami zakupu i wynajmu urządzeń. Jako Apple Authorised Service Provider odpowiadamy za serwis gwarancyjny i pogwarancyjny urządzeń. Nasi specjaliści odpowiedzą na wszystkie pytania, doradzą i zaproponują odpowiednie rozwiązania.

Jesteśmy również w stanie udostępnić sprzęt Apple do testów i zagwarantować wsparcie inżynierów.

Zapraszam do kontaktu

Maria Paul
Business Development Manager
INNERGO

Zapraszamy na ROZMOWY w INNERGO na kanale YouTube

Źródło: Miesięcznik Finansowy BANK