Raport Fanpage Trends Polska Kwiecień 2013

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

dlonie.02.250x166.gifPierwszy fanpage marki banku (BZ WBK) właśnie przekracza znaczącą barierę 100 tysięcy fanów i automatycznie nasuwa się pytanie, czy nie jest to właśnie TEN moment w którym banki, podobnie jak telekomy lub sieci sprzedaży, udowadniają, że są w stanie zaoferować swoim klientom angażujące budowanie relacji z marką. Wierzę, że najbliższe miesiące udowodnią, iż banki przekonały się i uwierzyły w potencjał komunikacji w mediach społecznościowych.

Podsumowując natomiast kwietniowe wyniki widzimy kontynuację wcześniejszych trendów, czołowe miejsca w rankingach zajmują nadal banki BZ WBK, mBank, Alior Sync, Idea Bank i ING Bank Śląski. Na podkreślenie również zasługuje fakt, iż w kategorii banków zaangażowanie fanów nie zawsze oznacza wyłącznie pozytywne nastawienie fanów, czego przykładem może być post mBanku o awarii, który uzyskał drugie miejsce w rankingu Interactivity Index. Jak widać komunikacja w mediach społecznościowych to ciągłe wyzwania, nie tylko dla banków, jednak jestem przekonany, że finalnie skorzystają na tym obydwie strony, czego życzę sobie zarówno jako stojąca po stronie marek jak i zwykły konsument.

Zapraszamy do lektury pełnego raportu Fanpage Trends dostępnego bezpłatnie na stronie Sotrender http://www.sotrender.com/pl/fanpage-trends

Raport Fanpage trends Polska kwiecień 2013 – pobierz.

Daniel Grzesiuk
Social Media Manager
Hypermedia Isobar

Sotrender