PZU uruchomił serwis do obsługi PPK dla pracowników
„Stawiamy na funkcjonalność i wygodę. Oferujemy pracownikom łatwy dostęp do ich rachunków dzięki intuicyjnej w użytkowaniu i dostępnej o każdej porze platformie inPZU. Mogą z niej korzystać także przy użyciu smartfonów” – powiedział wiceprezes TFI PZU Marcin Żółtek, cytowany w komunikacie.
Jakie informacje znajdą pracownicy w panelu PPK?
W panelu PPK pracownicy znajdą informację o stanie swoich oszczędności i dokonywanych wpłatach, a także o wycenie i stopie zwrotu funduszy PPK. Będą mogli składać zlecenia dotyczące m.in. wysokości wpłat, podjęcia pieniędzy, a także decydować o zmianie sposobu inwestowania swoich oszczędności.
Czytaj także: PZU TFI będzie zarządzać PPK w Polskim Radiu >>>
Serwis, dostępny pod internetowym adresem inPZU.pl, jest częścią działającej od zeszłego roku innowacyjnej platformy o tej samej nazwie, która pozwala również na zakup jednostek funduszy inwestycyjnych i obsługę funduszy.
Serwis e-PPK
W maju wystartował serwis e-PPK do obsługi pracowniczych planów kapitałowych przez pracodawców, który pozwala na proste dokonywanie wielu skomplikowanych czynności: od zgłaszania pracowników do PPK, poprzez przekazywanie list wpłat na ich rachunki, po przesyłanie ich dyspozycji, np. o odprowadzaniu wpłat dodatkowych.
PZU jest zintegrowanym wertykalnie przedsiębiorcą (PZU jest spółką dominującą grupy kapitałowej PZU, której największym akcjonariuszem jest Skarb Państwa – posiadający ok. 34,19% akcji oraz głosów na walnym zgromadzeniu) aktywnym przede wszystkim w sektorze działalności ubezpieczeń na życie, ubezpieczeń majątkowych, produktów inwestycyjnych, emerytalnych, ochrony zdrowia i bankowości.