„Przedsiębiorco, Ty też daj wybór swoim klientom”- kampania Fundacji Polska Bezgotówkowa
W ten sposób FPB chce podkreślić, że każdy nawet niewielki biznes może, dzięki nowoczesnym płatnościom, szybciej się rozwijać i zwiększać swoją konkurencyjność.
Przedsiębiorcy, którzy wzięli udział w spocie reklamowym są uczestnikami Programu Polska Bezgotówkowa i korzystają z terminali, otrzymanych od Fundacji.
– W naszej komunikacji chcemy zwrócić szczególną uwagę na fakt, że płatności bezgotówkowe mogą być dostępne dla każdego, niezależnie od wielkości i rodzaju biznesu, który prowadzi, a wdrożenie ich przynosi szereg udogodnień.
Promując ideę hasła „Płać jak lubisz” zależało nam również na pokazaniu przedsiębiorcom perspektywy klientów, którzy cenią sobie możliwość wyboru sposobu płatności – komentuje Anna Spychalska-Grzeszek, dyrektor Obszaru Marketingu i Produktów w Fundacji Polska Bezgotówkowa.
Czytaj także: Pół miliarda transakcji w Programie Polska Bezgotówkowa w 2023 roku
„Przedsiębiorco, Ty też daj wybór swoim klientom” – spoty telewizyjne i radiowe, działania digitalowe
Emisja spotu reklamowego w kanałach TV będzie trwać do końca kwietnia 2024 roku. Będzie emitowana w głównych stacjach ogólnopolskich: TVP, Polsat, TVN. Materiały ukazywać się będą również w szerokim portfolio kanałów tematycznych dopasowanych do grupy docelowej (m.in. TV4, Polsat 2, TV Puls, Puls2, TV6, Kino Polska, Discovery, TVN24, TVN 24 BiS, TVN7, TTV).
Dodatkowo zaplanowane zostały emisje na dwóch platformach VoD – player.pl oraz polsatbox.pl.
Równolegle prowadzona jest również kampania radiowa, w której główny nacisk został położony na zbudowanie ogólnopolskiego zasięgu. W tym celu wybrano stacje RMF FM, Radio Zet, RMF Classic, RMF MAXXX, Meloradio, Plus, Radio Złote Przeboje oraz wybrane radiostacje lokalne.
Kampania obejmie również szerokie działania digitalowe, w których wykorzystano różnorodne formy reklamowe, takie jak content marketing, mailingi, display oraz działania PR – realizowane w wybranych tytułach prasowych i na ogólnopolskich oraz branżowych portalach internetowych.
Zintegrowanie działań w telewizji, digitalu oraz w radio pozwoli na maksymalizację zasięgu kampanii, zwiększając jej widoczność oraz efektywność dotarcia do grupy docelowej.
Za przygotowanie reklamy i zakup mediów odpowiada agencja Wavemaker. Działania digital wspierane są przez agencję They. Działania komunikacyjne koordynuje agencja Solski PR.
Czytaj także: Jak mikrofirmy szukają sposobów na rozwój i utrzymanie klientów – badanie FPB
Fundacja Polska Bezgotówkowa
Fundacja została powołana w celu podejmowania działań w zakresie rozwoju płatności bezgotówkowych w Polsce.
W szczególności poprzez rozbudowę sieci akceptacji instrumentów płatniczych, upowszechnianie i promocję obrotu bezgotówkowego, a także działania na rzecz budowy innowacji technologicznych w płatnościach.
Interesariuszami Fundacji są: Mastercard, Visa, Ministerstwo Finansów, Związek Banków Polskich, a także banki i agenci rozliczeniowi.