Prezentacja: Co Concordia ma do zaoferowania bankom?
Concordia Ubezpieczenia świadczy usługi ubezpieczeniowe dla klientów tak, aby w sposób realny byli dobrze zabezpieczeni. Wypełnia tę misję od kilkunastu lat, pokazując, że jakość obsługi, kreowanie przyjaznej oferty to metoda na zwiększanie konkurencyjności na polskim rynku ubezpieczeniowym.
W swojej współpracy bardzo ceni sobie kontakt z partnerami w biznesie. Do grupy wyjątkowych swoich współpracowników zalicza banki, mogąc poszczycić się wieloletnim doświadczeniem w bancassurance. Przez lata Concordia nawiązała ścisły kontakt biznesowy z 450 bankami, będąc obecna także podczas wszystkich wydarzeń bankowych.
– Mamy zespół, który liczy łącznie z centralą blisko 50 osób dedykowanych bankom – mówi Katarzyna Kasztelan-Przybylska, dyrektor Biura Bancassurance Concordia Ubezpieczenia. Jest to wyedukowana kadra, dysponująca kompletem narzędzi, czyli posiadająca wszystko to, co jest potrzebne do dobrego współdziałania. Zespół, zaangażowanie zarządu, pracowników, relacje – to wspólny ...
Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:
- zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
- wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
- wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
- zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na BANK.pl/sklep.
Uwaga:
- zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
- wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).
Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:
- bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI