Pozytywne reakcje na aplikację do oględzin online

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

axa.direct.01.400x197W ubiegłym roku Axa Direct rozpoczęła testowanie aplikacji do przeprowadzania oględzin online - Auto Online Inspection. Jak informuje ubezpieczyciel - aplikacja spotyka się z pozytywną reakcją klientów.

Aplikacja umożliwia przeprowadzenie inspekcji pojazdu bez wizyty rzeczoznawcy, skracając tym samym czas i ograniczając koszty związane z procesem likwidacji szkody. „Od momentu wprowadzenia usługi, zleciliśmy ponad 200 takich inspekcji, z czego 70 proc. zakończyło się wynikiem pozytywnym” – podkreśla Karolina Szarska, dyrektor Biura Sprzedaży i Obsługi Klienta Axa Direct. „Jesteśmy przekonani, że z tygodnia na tydzień liczba inspekcji przeprowadzonych w trybie online będzie rosła, a w pierwszym kwartale przyszłego roku forma ta stanie się dominującym kanałem realizacji inspekcji technicznych w Axa Direct” – dodaje.

Źródło: PIU