Poszkodowani w powodzi klienci PKO Faktoring mogą wnioskować o wydłużenie terminów płatności faktur za usługi faktoringowe
W trudnych chwilach solidarność i pomoc są szczególnie ważne. PKO Faktoring wspiera swoich klientów, którzy ucierpieli wskutek powodzi, jaka dotknęła południe Polski.
Poszkodowani przedsiębiorcy z obszaru objętego stanem klęski żywiołowej mogą zawnioskować o wydłużenie terminów płatności faktur za usługi faktoringowe.
Czytaj także: PKO Faktoring dołączył do Systemu Wymiany Informacji Firm Faktoringowych (SWIFF)
PKO Faktoring uruchomiło specjalny program wsparcia
Aby z niego skorzystać, niezbędne jest:
– posiadanie aktywnej umowy faktoringowej lub finansowania zawartej ze spółką;
– posiadanie przez klienta adresu siedziby na obszarze objętym stanem klęski żywiołowej;
– złożenie wniosku zawierającego oświadczenie o posiadaniu statusu przedsiębiorcy poszkodowanego przez powódź z września bieżącego roku.
Firmy, które ucierpiały wskutek żywiołu, mogą wystąpić o wydłużenie do 90 dni terminów płatności faktur kosztowych, wystawianych od 1 października do 31 grudnia 2024 roku.
– Nie pozostajemy obojętni wobec dramatycznych skutków ostatnich powodzi. Chcemy wesprzeć przedsiębiorców. Program ma na celu pomóc naszym klientom ustabilizować płynność finansową, by mogli kontynuować swoją działalność – mówi Piotr Mierzejewski, prezes zarządu PKO Faktoring.
Czytaj także: PKO Faktoring z najwyższymi wolumenowymi wzrostami w branży w I. półroczu ‘24
O PKO Faktoring
PKO Faktoring jest jednym z największych faktorów w Polsce. Rocznie finansuje ponad 1,2 mln faktur o łącznej wartości 31 mld zł. Obsługuje 3,3 tys. klientów. Na rynku finansowym działa od 15 lat.
Ma ofertę skierowaną do wszystkich segmentów: małych i średnich przedsiębiorstw oraz korporacji, a także szeroką gamę produktów — od Finansowania Faktur, przez Faktoring Klasyczny, po Program Finansowania Dostawców.