Ponad pół miliona terminali płatniczych eService w Polsce i Europie
Według danych na koniec II kwartału 2021 roku, ponad połowa (55 proc.) z tych terminali działa w Polsce, gdzie mimo utrudnień związanych z pandemią, w ostatnich miesiącach Firma istotnie zwiększyła liczbę nowych klientów.
‒ Szybko rosnąca liczba terminali, które obsługujemy w Polsce i na coraz większej liczbie rynków europejskich, to efekt konsekwentnej realizacji strategii rozwoju eService oraz synergii działania globalnej grupy EVO Payments, której jesteśmy ważną częścią.
Zbudowany w ten sposób potencjał pozwala nam skutecznie wspierać rozwój polskich przedsiębiorców, dla których opracowujemy i wdrażamy nowoczesne rozwiązania płatnicze usprawniające sprzedaż usług oraz handel tradycyjny i internetowy.
Firma kładzie duży nacisk także na szybki rozwój narzędzi płatniczych przeznaczonych dla handlu internetowego e-commerce i m-commerce oraz rozwiązań samoobsługowych i Smart City
Stały rozwój firmy i jej międzynarodowych kompetencji pozwala nam też tworzyć coraz więcej miejsc pracy, zarówno dla programistów i ekspertów IT, jak również innych specjalizacji związanych z nowoczesnymi technologiami cyfrowymi – powiedziała Joanna Seklecka, Prezes Zarządu eService Sp. z o.o.
Czytaj także: Obrót gotówką: Polska nakazuje, Unia zakazuje
300 milionów transakcji płatniczych miesięcznie
Terminale płatnicze dostarczane i obsługiwane przez eService można znaleźć m.in. w sklepach największych krajowych i międzynarodowych sieci handlowych, na stacjach benzynowych, w oddziałach banków, placówkach pocztowych, hotelach, restauracjach, autobusach, pociągach, taksówkach czy mobilnych punktach gastronomicznych, a nawet radiowozach policyjnych patroli drogowych.
Dzięki aktywnemu udziałowi w Programie Rozwoju Obrotu Bezgotówkowego ‒ Polska Bezgotówkowa, eService zapewnia również możliwość korzystania z płatności bezgotówkowych dziesiątkom tysięcy drobnych przedsiębiorców, a także wielu urzędom oraz instytucjom państwowym i samorządowym.
Działający od ponad 20 lat, największy polski agent rozliczeniowy każdego miesiąca procesuje blisko 300 milionów transakcji płatniczych. Realizuje je zarówno na własnych terminalach, jak i urządzeniach udostępnianych przez siostrzane spółki należące do grupy EVO Payments w Europie. Ponadto obsługuje też dynamicznie wzrastającą liczbę transakcji realizowanych za pomocą nowoczesnej, internetowej bramki płatniczej.
Działający od ponad 20 lat, największy polski agent rozliczeniowy każdego miesiąca procesuje blisko 300 milionów transakcji płatniczych
Pod markami należącymi do eService obsługuje transakcje w Polsce, Czechach, Rumunii, na Węgrzech i Słowacji oraz na Gibraltarze. Pod markami EVO działa m.in. w Irlandii, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Portugalii i Niemczech. Ogółem procesuje transakcje z 515 tysięcy terminali płatniczych.
Czytaj także: Czas zmienić zasady gry w rozliczaniu transakcji elektronicznych
Certyfikat zgodności ze standardem PCI P2PE
Mimo postępującej ekspansji na rynkach zagranicznych, najważniejszą rolę w działalności eService nadal odgrywa rodzimy rynek, na którym zajmuje pozycję największego agenta rozliczeniowego i dostawcy elektronicznych usług płatniczych.
Firma kładzie duży nacisk także na szybki rozwój narzędzi płatniczych przeznaczonych dla handlu internetowego e-commerce i m-commerce oraz rozwiązań samoobsługowych i Smart City.
Mimo utrudnień związanych z pandemią, w ostatnich miesiącach Firma istotnie zwiększyła liczbę nowych klientów.
Jest też pierwszym i jedynym polskim agentem rozliczeniowym posiadającym certyfikat zgodności ze standardem PCI P2PE, gwarantującym najwyższy światowy poziom bezpieczeństwa prowadzonych transakcji.
Czytaj także: Gdzie Polacy chcieliby płacić bezgotówkowo? 10 najważniejszych miejsc