„Pomoc w podróży” Banku Millennium
Usługę „Pomoc w podróży” Bank Millennium udostępnia jako pierwszy i jedyny bank w Polsce. To specjalny przycisk – widget, dostępny w aplikacji mobilnej, który można ustawić tak, aby był widoczny przed zalogowaniem. Jego dodatkową zaletą jest fakt, że działa nawet bez dostępu do internetu. Pozwala na bezpośrednie połączenie telefoniczne z ubezpieczycielem lub wysłanie do niego smsa z prośbą o oddzwonienie. Treść smsa jest generowana automatycznie – zawiera numer polisy oraz lokalizację klienta. Ubezpieczyciel natychmiast otrzymuje informację o tym, gdzie znajduje się dana osoba i jest w stanie bardzo szybko zorganizować potrzebną pomoc.
Kolejną nowością jest zwrot kosztów za wizytę lekarską (jeśli klient będzie miał zapłacić za nią samodzielnie) niezwłocznie po jej zakończeniu (do 1 200 zł, nie później niż w ciągu 24 godzin) oraz indywidualne dopasowanie dodatkowego ryzyka do poszczególnych uczestników wyjazdu. Oferta ubezpieczeń została opracowana specjalnie dla klientów Banku Millennium przez ERGO Hestię i w takim zakresie będzie dostępna tylko dla klientów banku.
Klienci Banku Millennium mogą wykupić ubezpieczenie turystyczne zarówno dla siebie, jak i dla osób towarzyszących, które nie muszą być klientami banku (np. swoich dzieci). Łącznie na jednej polisie może być aż 10 ubezpieczonych, a gdy podróżuje więcej osób, wystarczy dokupić drugą polisę. Proces jest niezwykle intuicyjny i wygodny. Dzięki zaawansowanej multikanałowości, na każdym etapie procesu zakupu klient może zapisać wniosek i kontynuować jego przetwarzanie w dowolnym urządzeniu, w Millenecie lub aplikacji mobilnej. Po dokonaniu zakupu polisa oraz wszystkie najważniejsze informacje o ubezpieczeniu będą dostępne zarówno w aplikacji mobilnej, jak i w Millenecie. Dodatkowo osoby podróżujące samochodem mogą na czas wyjazdu wykupić ubezpieczenie assistance dla swojego pojazdu, co czyni ofertę ubezpieczeń turystycznych w Banku Millennium jeszcze bardziej kompleksową.
– Po komunikacyjnych, ubezpieczenia turystyczne to kolejny krok w rozwoju naszej oferty dostępnej w kanałach cyfrowych. Konsekwentnie dążymy do tego, by aplikacja mobilna była swego rodzaju integratorem usług, nie tylko bankowych. Chcemy, by stała się elastyczną platformą, otwartą dla różnych partnerów i na różne rodzaje usług. Udostępnione w ubiegłym roku ubezpieczenia komunikacyjne cieszą się dużą popularnością wśród klientów. Jestem przekonany, że również ubezpieczenia turystyczne spotkają się z zainteresowaniem wszystkich miłośników bezpiecznych podróży – mówi Ricardo Campos, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium.
– Ubezpieczenia turystyczne w ofercie Banku Millennium to odpowiedź na potrzeby klientów podróżujących w różne zakątki Europy i świata. To kompleksowe rozwiązanie o szerokim zakresie ochrony, dostępne w trzech wariantach, z sumami ubezpieczenia kosztów leczenia do nawet 800 000 zł. Transport medyczny i koszty ratownictwa nie zostały ograniczone dodatkowymi limitami, a ubezpieczenie będzie pomocne również w sytuacji ataku terrorystycznego. Dzięki elastycznemu zakresowi ochrony, w zależności od zaplanowanej aktywności czy stanu zdrowia, każdy z uczestników wyjazdu może dopasować ubezpieczenie do swoich potrzeb poprzez wybór odpowiednich dla siebie rozszerzeń. Innowacyjne rozwiązania w procesie likwidacji świadczeń ułatwią szybkie uzyskanie pomocy w trudnych sytuacjach podczas podróży – dodaje Tomasz Misiak, Dyrektor Departamentu Marketingu Bankowości Detalicznej w Banku Millennium.
Ubezpieczenia turystyczne oferowane przez Bank Millennium to atrakcyjny zakres ochrony:
– możliwość ubezpieczenia na wysokie sumy ubezpieczenia, odpowiadające realnym potrzebom podróżujących,
– transport medyczny i koszty ratownictwa (szczególnie istotne dla narciarzy) do wysokości 100% sumy ubezpieczenia kosztów leczenia (wyróżnik na rynku),
– szeroki zakres assistance opiekuńczego, w tym pomoc w przypadku utraty gotówki – ubezpieczyciel „pożyczy” pieniądze klientowi oraz zorganizuje pomoc w uzyskaniu nowych dokumentów w przypadku ich kradzieży (w tym zorganizuje i pokryje koszty dojazdu do ambasady/konsulatu),
– ochrona również w przypadku ataków terrorystycznych,
– ochrona bagażu, w tym biżuterii oraz gotówki, telefonów i sprzętu audiowizualnego, a także zwrot kosztów w przypadku uszkodzenia walizek,
– ochrona każdego sprzętu sportowego wykorzystywanego do uprawiania dyscyplin sportowych wskazanych w warunkach ubezpieczenia,
– działający w Europie assistance dla pojazdu, zapewniający pomoc w wielu przypadkach, w tym często zdarzających się awarii,
– ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej bez franszyz i udziału własnego.
Bank Millennium