Poczta Polska wydłuża godziny pracy i wraca do galerii handlowych
Do końca maja – w związku ze znoszeniem kolejnych obostrzeń związanych ze stanem pandemii koronawirusa – Poczta Polska planuje uruchomienie wszystkich punktów obsługi klienta w galeriach handlowych.
Nie ma już tzw. godzin dla seniorów
Także coraz więcej pozostałych placówek zaczyna wracać do godzin pracy, jakie obowiązywały przed wprowadzeniem stanu zagrożenia epidemicznego.
Przestały już obowiązywać godziny wyłącznie dla seniorów.
Zobacz więcej najnowszych wiadomości o wpływie koronawirusa na gospodarkę >>>
Obecnie czas pracy wydłużono w ponad 2800 lokalizacjach (ok. 40%). Kolejne decyzje będą uzależnione od nowych wytycznych Rządu RP.
Ścisłe zasady bezpieczeństwa
– Wydłużenie czasu pracy placówek odbywa się przy zachowaniu wszystkich rygorów bezpieczeństwa. W placówkach obowiązują wydzielone strefy, klienci powinni zachować co najmniej 1,5 metrowy dystans od pracownika Poczty Polskiej.
Bliższy kontakt jest możliwy wyłącznie na prośbę pocztowca. Osoby oczekujące na obsługę proszone są o ustawianie się także w bezpiecznej odległości od siebie.
Serdecznie zapraszamy do korzystania z naszych usług – mówi Grzegorz Kurdziel, wiceprezes Zarządu Poczty Polskiej ds. sprzedaży.
Bądź na bieżąco – zapisz się na nasz newsletter >>>
Specjalne przesłony i przyłbice
W pocztowych placówkach zostały zainstalowane przesłony szklane lub z pleksi oddzielające pracowników obsługi od klientów.
Dodatkowo pocztowcy są wyposażeni w maseczki, przyłbice oraz jednorazowe rękawiczki lub środki dezynfekujące.
Aktualne informacje o czasie pracy poszczególnych placówek są dostępne pod adresem: https://placowki.poczta-polska.pl/