Płatności odroczone PayPo dostępne na eBilet
Zainteresowanie wydarzeniami na żywo w Polsce rośnie – po 34-proc. wzroście wydatków na rozrywkę w 2023 roku, eBilet odnotował dalszy wzrost sprzedaży biletów w pierwszym kwartale 2024 r., przekraczając o 65 proc. wyniki z analogicznego okresu roku ubiegłego.
Serwis eBilet ma najszerszą ofertę wydarzeń na polskim rynku, liczącą blisko 4000 imprez, a z usług bileterii korzysta średnio miesięcznie 3 mln użytkowników.
Od teraz mogą oni płacić za bilety na ulubione eventy artystyczne, sportowe czy kulturalne, korzystając z płatności odroczonych PayPo.
Czytaj także: Odroczone płatności rozgościły się w Polsce
BNPL w sektorze rozrywki
– Dążymy do zapewnienia klientom naszego serwisu jak najszerszych możliwości w wyborze metod płatności, dlatego udostępniamy im kolejną, znaną i elastyczną formę, jaką jest PayPo.
Opcja płatności odroczonych w branży rozrywkowej jest coraz popularniejsza. Szczególnie sprawdza się przy zakupie biletów na kilkudniowe festiwale, w przypadku których wartość koszyka jest wyższa niż przy kupnie biletów na pojedynczy koncert.
Chcemy dawać klientom możliwość nabycia wejściówek na wymarzony event tu i teraz, a płatność za nie rozciągnąć wygodnie w czasie, bez nadwyrężania ich portfela – mówi Konrad Sobczuk, Commerce Operations Leader w eBilet.
Czytaj także: BNPL – co młodzi dorośli wiedzą o płatnościach odroczonych?
Płatności odroczone to już nie tylko zakupy w branży fashion
Płatności odroczone są zwykle utożsamiane głównie z zakupami z branży fashion. Chociaż wciąż jest to najpopularniejsza kategoria zakupów z opcją BNPL (buy now, pay later), to jednak jak pokazują dane z raportu PayPo, rośnie ich udział również w innych branżach.
Według badania klienci najchętniej kupują za pośrednictwem płatności odroczonych odzież, ale też kosmetyki oraz artykuły sportowe i rekreacyjne (po 38%), a także biżuterię i zegarki z wynikiem 33% oraz elektronikę (31%). Co ciekawe wzrasta też udział usług, na które wskazało 30% ankietowanych.
Bilety na eventy to kolejna branża, w której udział płatności odroczonych będzie rósł.
– Nasi klienci decydują się na zakupy z PayPo w różnych branżach, bo jest to dla nich przede wszystkim szybka, bezpieczna i wygodna opcja płatności. Od jakiegoś czasu zauważamy, że jedną z dynamicznie rosnących kategorii zakupowych są właśnie bilety na różne wydarzenia muzyczne, sportowe czy kulturowe.
Cieszymy się zatem, że do grona naszych partnerów dołącza tak znana i popularna marka w tym zakresie, jaką jest eBilet. Jesteśmy pewni, że ta współpraca przyniesie nam dużo obopólnych korzyści – nasi klienci zyskają możliwość skorzystania z szerokiej oferty wydarzeń dostępnej w bileterii, a eBilet zyska nowych lojalnych użytkowników, którzy na co dzień kupują z PayPo – mówi Tomasz Hadzik, Executive Vice President w PayPo.