Platforma fintech do opłacania rachunków konsumentów
MAM „dokłada się” do opłat za media (prąd, gaz, telefon, telewizję i internet), w zamian za robienie zakupów w sugerowanych sklepach i u konkretnych usługodawców działających online, a w niedalekiej przyszłości w punktach stacjonarnych. Aby dopasować się do każdego użytkownika, MAM potrzebuje cyklicznego dostarczania informacji o jego stałych i planowanych wydatkach na codzienne zakupy (jedzenie, ubrania, dzieci, etc.) Dzięki tym informacjom MAM jest w stanie przygotować dla niego indywidualny plan wydatków i oszacować kwotę środków, jaką będzie mógł przeznaczyć na opłacenie jego rachunków za media.
Każda rodzina w Polsce musi co miesiąc opłacać średnio 8 różnych rachunków za media oraz czynsz, na łączną średnią kwotę 920 złotych.
Pomysłodawcami MAM są Michał Niemczycki, Aymeric Monod-Gayraud oraz Marcin Walaszczyk, którzy od wielu lat są aktywni na polskim rynku wsparcia sprzedaży. Za przygotowanie platformy odpowiada zespół niemal stu pracowników, którzy od ponad dwóch lat tworzyli platformę i pracowali nad jej uruchomieniem. Wśród udziałowców znajdują się znani i cenieni przedstawiciele polskiego świata biznesu, w tym Grupa Cyfrowy Polsat.
Marcin Złoch