Październikowy Europejski Kongres Finansowy 2020: już nie online, lecz w realu
Jubileuszowy dziesiąty Europejski Kongres Finansowy 12-14 października będzie wydarzeniem stacjonarnym uzupełnionym o najlepsze rozwiązania wypracowane w ramach EKF Online.
Tematem przewodnim wszystkich tegorocznych przedsięwzięć Europejskiego Kongresu Finansowego są „Odpowiedzialne finanse w obliczu kryzysu”.
Odpowiedzialny jest również EKF. Organizatorzy zadbali o komfort, a przede wszystkim bezpieczeństwo wszystkich Uczestników.
Wprowadzono szereg zasad i rozwiązań technicznych mających na celu możliwie maksymalną ochronę przed wirusem COVID-19 w czasie trwania Kongresu.
Czytaj także: EKF 2020: jak mocno koronawirus wpędził nas w zdalny kanał?
Ponad 35 debat
Październikowy Europejski Kongres Finansowy to:
ponad 3200 mkw. sal konferencyjnych w Sheraton Sopot Hotel i Sofitel Grand Sopot oddanych do dyspozycji Gości EKF, aby mogli z zachowaniem wszystkich obostrzeń sanitarnych wziąć bezpiecznie udział w Kongresie;
ponad 35 debat tworzących angażujący program dziesiątej edycji Kongresu.
Podczas sesji będzie można wspólnie porozmawiać m.in. o: odpowiedzialnych finansach, scenariuszach gospodarczych dla Europy, odbudowie wartości w gospodarce po kryzysie, roli instytucji finansowych, nowych technologii i innowacji w procesie wychodzenia z kryzysu, restrukturyzacji finansowej przedsiębiorstw i banków, zwiększeniu atrakcyjności inwestycyjnej dla kapitału prywatnego, wpływie zmian klimatycznych na gospodarkę.
Czytaj także: Kryzys to czas na racjonalne odciążenie banków
Szczególne debaty
Natomiast specjalności Europejskiego Kongresu Finansowego to:
Debata Prezesów – mapa wyzwań 2020-2023;
Makroekonomiczne prognozy i wyzwania dla gospodarki;
Mapa wyzwań technologicznych wobec sektora finansowego;
Debata oksfordzka Akademii EFC.
EKF to również ponad 150 panelistów z największych polskich i europejskich instytucji finansowych, firm technologicznych i doradczych, fintechów oraz think tanków gospodarczych.
Czytaj także: EKF 2020, jak restrukturyzować firmy w czasie kryzysu?