Ofertę dla nowych klientów Banku Pocztowego wspiera Adam Małysz
Od września do listopada 2024 roku klienci zakładający nowy Rachunek Oszczędnościowo-Rozliczeniowy (ROR) w Banku Pocztowym będą mogli skorzystać z dwóch wyjątkowych promocji.
Pierwszą z nich jest uzyskanie do 250 zł za założenie ROR-u. Promocja będzie rozliczania przez Mastercard, w punktach w Programie Bezcenne Chwile. Do zyskania są punkty w wymiarze 8 000 pkt. za konto indywidualne z kartą i 12 000 pkt. za konto wspólne z kartami.
Karty oczywiście należy zarejestrować z programie Mastercard Bezcenne Chwile.
Czytaj także: Bank Pocztowy wprowadził ubezpieczenia dla uczniów dostępne online
Trzy nagrody pieniężne w promocji Banku Pocztowego
W drugiej Promocji Aktywni zyskują – Bank Pocztowy umożliwia klientom uzyskanie trzech niezależnych od siebie nagród pieniężnych. Do 300 zł (dwa razy 150 zł) za wpływy i transakcje na ROR oraz 100 zł za założenie rachunku dla dziecka.
Warunkiem udziału w promocjach jest m.in. nieposiadanie konta ROR w Banku Pocztowym w okresie od 1 stycznia 2024 roku do dnia jego założenia i wyrażenie zgód marketingowych.
Warunkiem uzyskania nagród do 300 zł są transakcje i wpływy, a w przypadku rachunku dla dziecka spełnienie dodatkowych wytycznych przez rodzica.
Czytaj także: Spoofing nie w Banku Pocztowym
Są jeszcze dodatkowe korzyści
Klienci Banku Pocztowego, którzy wpłacą środki na Konto Oszczędnościowe otwarte razem z Rachunkiem Oszczędnościowo-Rozliczeniowym, będą mogli skorzystać z oprocentowania wynoszącego 6,5%. Promocją objęte zostaną środki zgromadzone na Koncie Oszczędnościowym do kwoty 20 tys. zł, przez okres trzech miesięcy od dnia założenia rachunku. Po upływie tego terminu lub dla wyższej kwoty, zastosowane zostanie oprocentowanie standardowe.
– Wprowadzane promocje to odpowiedź na potrzeby rynku oraz oczekiwania klientów, którzy poszukują konkurencyjnych produktów bankowych. Dzięki ofercie premiującej otwarcie nowych Rachunków Oszczędnościowo-Rozliczeniowych oraz korzystnym warunkom oprocentowania na Koncie Oszczędnościowym, dajemy naszym klientom realne korzyści finansowe i narzędzia do efektywnego zarządzania swoimi oszczędnościami.
Wierzymy, że te propozycje, wsparte silną kampanią marketingową, pozwolą nam nie tylko przyciągnąć nowych klientów, ale również wzmocnić naszą pozycję na rynku jako Banku oferującego nowoczesne i korzystne rozwiązania finansowe – komentuje Aleksandra Rulewska, z-ca dyrektora Departamentu Produktów Detalicznych i Usług Płatniczych Banku Pocztowego.
Wprowadzenie nowych promocji będzie wspierane przez kampanię marketingową z udziałem Adama Małysza, wieloletniego ambasadora Banku Pocztowego.
Bank liczy tym samym na zwiększenie zainteresowania ofertą i pozyskanie nowych klientów.