Nowa prezeska zarządu Accenture w Polsce

Nowa prezeska zarządu Accenture w Polsce
Agnieszka Kubera. Źródło: Accenture
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Agnieszka Kubera objęła stanowisko Country Managing Director i prezeski zarządu w Accenture w Polsce. Jarosław Kroc będzie kontynuował swoją karierę w Accenture, wspierając rozwój praktyki w Europie Środkowo-Wschodniej i jako wiceprezes zarządu w Polsce, poinformowała Firma.

Agnieszka Kubera objęła stanowisko Country Managing Director w Accenture w Polsce. Nowa prezeska dołączyła do Accenture w 2006 r. i dotychczas pełniła rolę Products Managing Director w Accenture w Polsce odpowiadając za sektory: towary i usługi konsumenckie, handel detaliczny i moda, przemysł, motoryzacja, turystyka, lotnictwo, przemysł kosmiczny i obronność, biotechnologia i farmacja.

Ma na swoim koncie wiele sukcesów związanych z obszarem jej specjalizacji, tj. planowaniem strategicznym, business development oraz tworzeniem wysokowydajnych zespołów. Jej zdolności przywódcze, a także głębokie zrozumienie specyfiki polskiego rynku z pewnością przyczynią się do dalszego, dynamicznego rozwoju działalności Accenture w Polsce oraz wywierania pozytywnego wpływu na lokalne społeczności.  

Czytaj także: Davos, raport Accenture: 65% liderów biznesu w Europie ocenia, że otoczenie operacyjne jeszcze nigdy nie było tak wymagające

Wiceprezes zarządu Accenture Jarosław Kroc

Agnieszka Kubera zastąpiła Jarosława Kroca, który będzie kontynuował swoją karierę w Accenture, wspierając rozwój praktyki w Polsce oraz krajach Europy Środkowo-Wschodniej.

Jarosław Kroc. wiceprezes Accenture

Jarosław Kroc rozpoczął pracę w Accenture w 1989 r., specjalizując się głównie w transformacji sektora usług finansowych (bankowość, ubezpieczenia, rynki kapitałowe), pracując dla Klientów w Polsce, a także w Madrycie, Londynie i Berlinie.

Od 2002 r. pełnił funkcję Country Managing Director w Polsce. Pod jego kierownictwem Accenture istotnie zwiększyło skalę działalności operacyjnej oraz zatrudnienia na polskim rynku. 

Źródło: Accenture Polska