Niższe raty leasingowe w EFL
Europejski Fundusz Leasingowy chcąc ułatwić przedsiębiorcom sprostanie skutkom pandemii Covid-19 wprowadza usługę pod nazwą: Leasing Swobodny.
Klient sam określa wysokość raty
To rozwiązanie pozwala na samodzielne, bezpieczne i bez wychodzenia z domu zarządzanie umową leasingową, na zmianę wysokości raty leasingowej w celu dopasowania jej do bieżącej płynności finansowej firmy.
Klient za pośrednictwem edytora harmonogramu na stronie internetowej – Portalu KlientEFL, lub wersji mobilnej portalu, może zarządzać harmonogramem spłat nie opuszczając siedziby firmy. W ramach Leasingu Swobodnego klient może w ciągu 6 miesięcy dokonywać do 6 zmian przyszłych rat – obniżając wysokość miesięcznego czynszu o połowę lub nawet do 3 czynszów obniżyć wysokość raty do kwoty 1 PLN.
Usługa dostępna jest dla nowych i obecnych klientów. Wystarczy zalogować się na Portal KlientEFL i wybrać opcję „Zmień wysokość raty”.
Klienci, którzy nie wybrali opcji Leasingu Swobodnego przy zawarciu umowy, mogą poprzez Portal dokonać aktywacji i skorzystać z usługi. Ilość i zakres możliwych zmian oceni system EFL, by bezpiecznie, np. nie powodując zbyt dużego obciążenia klienta na koniec umowy, rozłożyć wybrane raty na pozostałe miesiące bez zmiany terminu umowy. Przygotowaną samodzielnie symulację zatwierdza się SMS-em.
– Już od kilku dni otrzymujemy informacje od naszych klientów o negatywnym wpływie wirusa na ich działalność, a co za tym idzie na płynność finansową. Wszystkie napływające do nas wnioski rozpatrujemy indywidualnie. Monitorujemy na bieżąco sytuację i podejmujemy wszelkie niezbędne działania, aby w jak najszerszym zakresie zminimalizować skutki pandemii. Dołożymy wszelkich starań, aby wesprzeć naszych Klientów i nie zawieść zaufania, którym nas obdarzyli – powiedział Radosław Woźniak, prezes zarządu EFL.
Zdalny dostęp
Dostęp do usługi Leasingu Swobodnego, dzięki Portalowi KlientEFL, możliwy jest z każdego miejsca i o każdej porze. Wysokością rat zarządzać można poprzez urządzenia mobilne lub smartfon. Dzięki Portalowi KlientEFL klienci, bez konieczności odwiedzania placówek EFL, mają możliwość nie tylko swobodnego zarządzania swoją umową leasingową, ale mogą również kontaktować się z Biurem Obsługi Klienta.
Za pośrednictwem Portalu można składać wnioski i zapytania ofertowe, a o płatnościach i realizacji złożonych wniosków klienci są informowani SMS-em lub e-mailem.
Za pośrednictwem Portalu Klienci mają również możliwość zmiany faktury papierowej na fakturę elektroniczną. W obecnej sytuacji jest najbardziej rekomendowaną i bezpieczną forma otrzymywania faktur.
Komunikaty na stronie internetowej
– Zdajemy sobie sprawę z powagi sytuacji i jako odpowiedzialna firma podejmujemy działania, których celem jest wsparcie naszych klientów i partnerów dotkniętych konsekwencjami związanymi z rozwijającą się epidemią – powiedział Wojciech Przybył, członek zarządu EFL.
I dodał: – Na stronie internetowej EFL zamieściliśmy komunikat dla klientów, w którym informujemy o podjętych działaniach i możliwościach kontaktu z firmą.
Informacja dostępna jest również na Portalu KlientEFL. Do klientów, którzy wyrazili zgody marketingowe, wysłaliśmy informacje e-mail. Z podobną informacją dotarliśmy do wszystkich współpracujących z nami dostawców i partnerów biznesowych.