Nadchodzi kolejna rewolucja w handlu?
– Kilka lat temu powszechnie obwieszczano śmierć tradycyjnych sklepów i że wszystko będziemy kupowali online. Przez kilka lat faktycznie ludzkość żyła w tym przekonaniu. Ale kiedy w e-commerce już trochę więcej się nauczyliśmy, chyba wszyscy spostrzegli, że bez świata rzeczywistego nie da się żyć – mówi Olgierd Cygan, lider zespołu Deloitte Digital w Europie Centralnej. W efekcie dziś jesteśmy świadkami kolejnej rewolucji w handlu.
– To, z czym mamy dzisiaj do czynienia, to jest przenoszenie doświadczeń z obszaru digital, online – chociażby analityki, jak używać technologii, jak zastosować algorytmy, sztuczną inteligencję, rzeczy usprawniające, upraszczające, zarówno po stronie biznesu jak i po stronie konsumentów – do tego, żeby doświadczenie w sklepie było jeszcze ciekawsze – mówi Olgierd Cygan.
Źródło: MarketNews24