mojeID: zdalna weryfikacja tożsamości już dostępna w Ultimo
mojeID to narzędzie do potwierdzania tożsamości online w usługach komercyjnych i publicznych.
Szybkie, wygodne i bezpieczne potwierdzanie tożsamości stało się podstawą funkcjonowania w świecie cyfrowym
Usługa umożliwia zdalne uwierzytelnienie klienta w procesach, które dotychczas wymagały osobistej wizyty w placówce firmy lub wysyłania dokumentów kurierem.
Bezpieczna rejestracja
Udostępnienie mojeID przez Ultimo umożliwi klientom bezpieczną rejestrację w portalu eUltimo.pl. Weryfikacja tożsamości z wykorzystaniem mojeID odbywa się poprzez systemy bankowości elektronicznej, w oparciu o dane, które zostały wcześniej sprawdzone przez podmiot zaufany, jakim jest np. bank.
– Coraz więcej naszych klientów ceni sobie możliwość kontaktu w kanałach online. W Ultimo dajemy klientom możliwość wyboru sposobu porozumienia, w tym uzgodnienia spłaty zadłużenia przez Internet. Dzięki temu klienci mogą zarządzać swoim zadłużeniem bez konieczności kontaktu telefonicznego z doradcą.
Udostępnienie możliwości potwierdzenia tożsamości poprzez mojeID jest kolejnym etapem rozwoju naszych usług. Weryfikacja tożsamości klienta przez mojeID przy zakładaniu konta na eUltimo.pl upraszcza ten proces, przy jednoczesnym zagwarantowaniu wysokiego bezpieczeństwa wrażliwych danych naszych klientów – mówi Damian Bednarski, Dyrektor Zarządzający Windykacją Polubowną w Ultimo S.A.
Czytaj także: mojeID w mBanku
Całkowicie zdalny kontakt z firmą
Ultimo od prawie 20 lat specjalizuje się w zarządzaniu wierzytelnościami. Pomaga osobom zadłużonym polubownie i sukcesywnie spłacić dług oraz pozbyć się obciążenia domowego budżetu. Ultimo oferuje klientom możliwość uzgodnienia rat, dopasowanych do ich możliwości finansowych. Od 2014 r. spółka jest częścią europejskiej grupy B2Holding.
Udostępnienie mojeID przez Ultimo umożliwi klientom bezpieczną rejestrację w portalu eUltimo.pl
– Ostatnie miesiące pokazały, jak kluczowe dla sprawnego prowadzenia procesów biznesowych jest upowszechnienie narzędzi identyfikacji elektronicznej. Również z perspektywy potrzeb indywidualnego użytkownika szybkie, wygodne i bezpieczne potwierdzanie tożsamości stało się podstawą funkcjonowania w świecie cyfrowym, zarówno w obszarze usług komercyjnych, jak i w administracji publicznej.
Mamy nadzieję, że również klienci Ultimo docenią rozwiązanie pozwalające na kontakt z firmą całkowicie w trybie zdalnym – mówi Piotr Wichowski, dyrektor Linii biznesowej usługi identyfikacji w KIR.
Czytaj także: Getin Bank wprowadził usługę potwierdzanie tożsamości mojeID
mojeID sprawdza się także w administracji publicznej
Usługa mojeID umożliwia zdalne potwierdzanie tożsamości u usługodawców z wielu różnych branż:
ubezpieczeniowej,
ochrony zdrowia,
finansowej,
energetycznej.
mojeID jest również wykorzystywane w procesach uwierzytelniania w usługach dostarczanych przez podmioty administracji publicznej.
Czytaj także: Zdalne potwierdzanie tożsamości za pomocą mojeID w Nationale-Nederlanden