Milion kilometrów w słusznym celu – SGB po raz trzeci w ogólnopolskim wyzwaniu RakReaton

Milion kilometrów w słusznym celu – SGB po raz trzeci w ogólnopolskim wyzwaniu RakReaton
Źródło: SGB-Bank SA
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
1 września ‘22 rusza trzecia edycja sportowego wyzwania RakReaton. To część organizowanej przez Fundację Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej Złota Wstążka. Jej celem jest przede wszystkim pomoc finansowa dla dzieci - jeśli uczestnicy pokonają wspólnie we wrześniu 1 milion kilometrów, na konto fundacji trafi 120 tysięcy złotych na leczenie dzieci cierpiących na choroby nowotworowe.

SGB-Bank jest partnerem kampanii od samego początku. Wspólnie z fundacją edukuje i zwiększa świadomość społeczną na temat dostępności do nowoczesnych terapii ratujących życie dla dzieci i nastolatków. To nasza trzecia wspólna przygoda.

Jeśli sport, ruch na świeżym powietrzu – a w efekcie dodatkowe pieniądze na leczenie – sprawią, że zwiększymy szansę w walce z rakiem… to i tym razem nie może nas zabraknąć w wyzwaniu. Wspólnie będziemy zbierać kilometry w aplikacji Activy, która jest partnerem technologicznym wydarzenia.

Czytaj także: Rekordowa liczba uczestników Wyzwania Sportowego SGB, cel charytatywny spełniony

O kampanii Złotej Wstążki

Wrzesień to światowy miesiąc świadomości nowotworów dziecięcych.

Symbolem jego obchodów jest złota wstążka, która nawiązuje do najcenniejszego kruszcu i reprezentuje największą wartość – zdrowie dzieci.

Tegoroczna kampania Złotej Wstążki podejmuje temat wsparcia psychospołecznego rodziny w chorobie nowotworowej dziecka, w kontekście związanych z tym wyzwań i trudności. Bo gdy choruje dziecko, choruje cała rodzina.

kampania edukacyjna Złota Wstążka
Źródło: SGB-Bank SA.

RakReaton – dołącz do wyzwania

Lubisz aktywnie spędzać czas wolny? Biegasz, jeździsz na rowerze lub uprawiasz nordic walking, a może po prostu często spacerujesz? RakReaton do doskonała okazja, by Twoje wrześniowe treningi nabrały dodatkowego sensu. Akcja trwa od 1 do 30 września ‘22 i możesz do niej dołączyć w dowolnym czasie. Zarówno bezpłatną aplikację Activy, jak i zasady zbierania kilometrów pracownicy i sympatycy SGB bardzo dobrze znają z Wyzwania Sportowego SGB.

Oprócz zbierania kilometrów, pobranie i częste używanie aplikacji wspiera ogólnopolski projekt wsparcia psychologicznego, pedagogicznego i społecznego dzieci z chorobą nowotworową oraz ich rodzin.

– Dzieci chore na raka i ich rodziny codziennie zmagają się z chorobą i jej wyzwaniami, które można porównać do biegu z przeszkodami. Ich długodystansowym celem jest zdrowie i życie. Ludzie aktywni z kolei podejmują wyzwania sportowe z różnych powodów, by być w dobrej kondycji, osiągać coraz lepsze wyniki, pokonywać własne słabości czy po prostu czerpać radość z wykonywanej aktywności.

W RakReatonie łączymy ze sobą te dwa światy, jednoczymy ludzi w słusznej sprawie – zachęca do zaangażowania się Anna Apel, prezes Zarządu fundacji „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową”, pomysłodawcy sportowego wyzwania RakReaton.

Szczegóły pod linkiem: https://rakreaton2022.activy.app/pl/

– SGB-Bank jest partnerem Kampanii Złotej Wstążki od początku. Dla nas, dla banków spółdzielczych SGB, to część codziennej misji: zawsze jesteśmy blisko lokalnych społeczności, rozumiemy ich troski i służymy wsparciem. Mamy to wpisane w naszym DNA.

Dzięki takim kampaniom świat staje się lepszy, a dzieci chore na nowotwory i ich bliscy zyskują najcenniejsze dobro – zdrowie i nadzieję – mówi Mirosław Skiba, prezes Zarządu SGB-Banku SA.

Szczegółowy regulamin RakReatonu dostępny jest na https://zlotawstazka.pl/rakreaton/

RakReaton
Źródło: SGB-Bank SA
Źródło: aleBank.pl