mBank uruchamia nową stronę informacyjną

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

Od 29 listopada klienci mBanku będą mogli korzystać z nowego portalu informacyjnego. Zmieni się nie tylko wygląd strony - układ treści i grafika, ale także jej funkcjonalność. Bank postawił na technologię Responsive Web Design, dzięki której informacje będą wyświetlać się w ten sam sposób bez względu na to, czy klient korzysta z telefonu, tabletu czy komputera.

Nowy serwis informacyjny mBanku został zaprojektowany w technologii Responsive Web Design (RWD). Technologia ta pozwala na automatyczne dostosowanie widoku strony do ekranu urządzenia, na którym jest wyświetlana. Co w praktyce sprawia, że nie jest już konieczne powiększania niewidocznych fragmentów tekstu czy przesuwanie ekranu, by zobaczyć pełną zawartość serwisu np. na smartfonie.

Klienci od stron oczkują przede wszystkim szybkiego znalezienia interesujących ich treści. I to bez względu na to na jakim urządzeniu otwierają stronę, i czy robią to w domu na komputerze czy może mobilnie. Projektując nowy serwis informacyjny mBanku zapewniliśmy im to, koncentrując się przede wszystkim na wygodzie użytkowników. Stąd nowy układ treści i szybka wyszukiwarka – mów Adam Szajder z Departament Kanałów Elektronicznych mBanku.

Na stronie znajdzie się nowa wyszukiwarka, działająca podobnie jak jej popularne internetowe odpowiedniki. Wpisując poszukiwaną frazę, podpowie jej dalszą część. Znalezione informacje zostaną uszeregowane, zaczynając od treści najbardziej aktualnych. Dodatkowo, wpisując np. hasło „kredyt gotówkowy” w oknie podpowiedzi wyświetlą się nie tylko szczegóły dotyczące oferty, ale również link pozwalający od razu złożyć wniosek o kredyt.

Zmiany będą zauważalne także w sposobie wyszukiwania placówek, bankomatów i wpłatomatów. Oprócz wpisania lokalizacji placówki, możliwe będzie „filtrowanie” po zakresie jej pracy, czyli wybór sprawy, którą klient chce załatwić w oddziale.

Bank zadbał również o nowy układ i czytelną formę prezentacji informacji na stronie. Kategorie główne menu, np. „konta” zostały podzielone na podkategorie: „konta osobiste”, „walutowe” i „oszczędnościowe”. A dla inwestorów indywidualnych przygotowany został nowy serwis ekonomiczny. Klienci w jednym miejscu znajdą tam wszystkie interesujące ich informacje, takie jak notowania czy porównywarkę zysków z funduszy w czytelnej formie wykresów. Najciekawsze fundusze można zapisać w zakładce „ulubione".

Więcej informacji o nowy serwisie znaleźć można na stronie banku.

Źródło: mBank