MasterCard „mierzy wysoko” z WOŚP
W najbliższą niedzielę, 10 stycznia, już po raz czwarty z rzędu firma MasterCard będzie z dumą wspierać Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Akcja na Twitterze, Światełko Do Nieba oraz zbliżeniowe terminale w rękach wolontariuszy WOŚP – między innymi tymi działaniami MasterCard chce wraz z milionami Polaków pobić kolejny rekord w zbiórce funduszy dla najbardziej potrzebujących.
Hasło przewodnie tegorocznego, 24. Finału brzmi „Mierzymy wysoko”, a pieniądze zebrane w ramach tej inicjatywy zostaną przeznaczone na zakup specjalistycznego sprzętu medycznego dla oddziałów pediatrycznych, a także dla polskiej geriatrii, w tym przede wszystkim dla zakładów opiekuńczo-leczniczych.
MasterCard jest współorganizatorem inicjatywy umożliwiającej darczyńcom przekazywanie datków za pośrednictwem zbliżeniowych terminali płatniczych. Drugi rok z rzędu podczas niedzielnego Finału WOŚP na ulicach kilkudziesięciu miast Polski będzie można spotkać 300 wolontariuszy Orkiestry wyposażonych w zbliżeniowe terminale płatnicze. Wolontariusze będą wyraźnie oznaczeni: każdy z nich będzie miał ze sobą tradycyjny identyfikator 24. Finału oraz charakterystyczne naklejki z sercem WOŚP, ale przede wszystkim będzie ubrany w specjalną koszulkę informującą, że przyjmuje datki przekazywane kartami płatniczymi lub zbliżeniowymi płatnościami mobilnymi.
W dniu Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy MasterCard zorganizuje również trzecią edycję akcji specjalnej na Twitterze „MasterCard gra z WOŚP”. Za każdy wpis opublikowany 10 stycznia 2016 r., oznaczony hashtagiem #MasterCardGrazWOSP, firma przekaże 5 zł na konto Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W ubiegłych latach w efekcie tej akcji MasterCard przekazał Fundacji łącznie ponad 265 000 złotych. Twittować będzie można w dniu Finału do północy.
Podobnie jak w ubiegłym roku, MasterCard będzie także sponsorem „Światełka do nieba”, tradycyjnego pokazu sztucznych ogni, wieńczącego Finał WOŚP, który co roku przyciąga pod Pałac Kultury i Nauki dziesiątki tysięcy warszawiaków i przykuwa uwagę milionów telewidzów.
„Grać z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy – bezcenne! Cieszymy się, że po raz kolejny możemy uczestniczyć w tym nadzwyczajnym przedsięwzięciu, a także ułatwiać Polakom dobroczynność, wprowadzając nowe metody przekazywania funduszy na szczytne cele Orkiestry. Trzymamy kciuki za kolejny rekordowy wynik zbiórki i życzymy wszystkim Polakom dobrej zabawy w tym wyjątkowym i bardzo gorącym dniu” – mówi Bartosz Ciołkowski, dyrektor generalny polskiego oddziału MasterCard Europe.
Firma MasterCard wspiera Fundację WOŚP przez cały rok. Jest partnerem m.in. cyklu eliminacji do festiwalu Przystanek Woodstock i samego festiwalu, a także współfundatorem 150 tysięcy apteczek pierwszej pomocy, rozdawanych w całej Polsce uczniom szkół podstawowych uczestniczących w prowadzonym przez WOŚP programie „Ratujemy i Uczymy Ratować”. Fundację cały rok mogą wspierać także posiadacze kart MasterCard, uczestnicy programu lojalnościowego MasterCard® Rewards. Zebrane w ramach programu punkty mogą przeznaczyć na zakup ciegiełek WOŚP i w ten sposób zasilić konto Fundacji. Użytkownicy kart MasterCard przekazali już w ten sposób Orkiestrze ponad 15 000 złotych.
Źródło: MasterCard