Liberty Direct stawia na dywersyfikację sprzedaży

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

liberty.direct.01.250x115Po drugim kwartale 2011 r. Liberty Direct odnotowało przypis składki rzędu 87,7 mln zł. Jest to o 42 proc. więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Taki wzrost ubezpieczyciel zawdzięcza rozszerzeniu kanałów sprzedaży opartych o platformę direct oraz rozwijaniu współpracy z multiagencjami. Na koniec czerwca Liberty Direct ubezpieczało blisko 240 tys. pojazdów.

„Ciągle rozwijamy nasze produkty tak, by oferować klientom usługi odpowiadające ich potrzebom. Na początku września wprowadziliśmy dwie nowe opcje autocasco umożliwiające likwidację szkód w autoryzowanych stacjach obsługi bez amortyzacji części.” – mówi Rafał Karski, dyrektor sprzedaży i marketingu.

Liberty Direct aktywnie prowadzi działania marketingowe w internecie oraz telewizji. Inwestuje także w social media. Ubezpieczyciel uruchomił m.in. na Facebooku aplikację ułatwiającą rekomendację naszej firmy w programie „Poleć sprawdzone ubezpieczenie”.

Obecnie rynek ubezpieczeń oparty o platformy direct jest wart ponad 800 mln zł, z czego główną grupę (90 proc.) stanowią ubezpieczenia komunikacyjne OC i AC. Pozostałe 10 proc. przypada na NNW, assistance, ubezpieczenia turystyczne oraz mieszkaniowe.

Źródło: PIU