Łatwe bankowanie z IKO – kampania PKO Banku Polskiego i PKO Ubezpieczenia

Łatwe bankowanie z IKO – kampania PKO Banku Polskiego i PKO Ubezpieczenia
Fot. PKO BP
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Do września 2023 roku potrwa nowa kampania telewizyjno-internetowa PKO Banku Polskiego i PKO Ubezpieczenia pod hasłem Najlepsza droga to ta, którą wybierasz. Jej celem jest promocja możliwości, jakie daje aplikacja IKO w zakresie dostępu do usług finansowych i nie tylko ich, poinformował Bank.

Spoty kampanii pokazują sposób na łatwe i przyjazne bankowanie w różnych sytuacjach przy wykorzystaniu IKO.

Do września ’23 potrwa nowa kampania telewizyjno-internetowa PKO Banku Polskiego i PKO Ubezpieczenia pod hasłem Najlepsza droga to ta, którą wybierasz. Jej celem jest promocja możliwości, jakie daje aplikacja IKO w zakresie dostępu do usług finansowych i nie tylko ich.

Spoty kampanii pokazują sposób na łatwe i przyjazne bankowanie w różnych sytuacjach przy wykorzystaniu aplikacji mobilnej banku. Dzięki IKO każdy może żyć własnym tempem – w dowolnej chwili, w czasie podróży, spotkania z przyjaciółmi czy weekendowej wycieczki może zapłacić za zakupy, zrobić przelew, kupić ubezpieczenia, ciesząc się każdą chwilą.

Czytaj także: Program Bezpieczny Kredyt 2% w PKO Banku Polskim i Banku Pekao S.A. już od 3 lipca

IKO w praktyce życia codziennego

Kampania będzie prowadzona w telewizji i Internecie. W telewizji ukażą się: 30-sekundowy spot wizerunkowy i 15-sekundowe spoty produktowe, pokazujące jak PKO Bank Polski i korzystanie z IKO ułatwia codzienne życie, pozwala żyć według swojego tempa, bez konieczności nagłego przerywania radości wypoczynku czy spotkania w gronie przyjaciół i znajomych.

W Internecie, reklamy pojawią się na największych polskich portalach. Wspierane będą emisjami na YouTube oraz reklamami w środowisku Google.

Zobacz spot: https://www.youtube.com/watch?v=KN2a5MusyCk

Wszystkie korzyści z IKO

– W ramach kampanii będziemy emitować spoty obrazujące w ciepłych, słonecznych tonacjach czas wypoczynku, spotkania z przyjaciółmi, sąsiadami, podczas których IKO pomaga cieszyć się chwilą.

Dzięki możliwościom szybkiego załatwiania spraw finansowych, jakie daje aplikacja, nie musimy przerywać najprzyjemniejszych momentów w życiu. W kampanii kładziemy akcent na poczucie swobody, możliwości realizacji swoich potrzeb tu i teraz.

Dzięki IKO kupujesz, ubezpieczasz siebie i bliskich, płacisz za parkowanie – bez konieczności przerywania odpoczynku, spotkania. Żyjesz po swojemu, swoim tempem – mówi Marek Kozłowski, dyrektor Departamentu Marketingu w PKO Banku Polskim.

IKO oferuje pokaźny wachlarz usług. Umożliwia nie tylko płacenie zbliżeniowo kartą lub BLIKIEM, robienie przelewów, założenie lokaty czy uruchomienia zlecenia stałego. Jadąc w podróż w ostatniej chwili można w niej kupić ubezpieczenie w najlepszej dla siebie i bliskich opcji, zapłacić za autostradę i parkowanie w mieście.

Można też ubezpieczyć samochód i dom. Podróżujący komunikacją miejską mogą w niej kupić bilet na autobus lub tramwaj.

Pełny wykaz usług dostępnych w kanałach zdalnych PKO Banku Polskiego dostępny jest na stronie: https://www.pkobp.pl/klienci-indywidualni/bankowosc-elektroniczna/funkcje/