Koronawirus: PKO BP nie planuje wprowadzania nowych obostrzeń w sieci swoich placówek
-Nie planujemy wprowadzania nowych obostrzeń w sieci naszych placówek. Cały czas monitorujemy sytuację i dostosowujemy nasze procedury bezpieczeństwa, aby zapewnić jak największy komfort pracownikom i klientom – poinformowała nas Joanna Fatek z Departamentu Komunikacji Korporacyjnej PKO BP.
Jak zapewnia, poszczególne oddziały tak zarządzają ruchem klientów, aby można było zachować bezpieczne odległości między ludźmi w placówkach.
Czytaj także: Koronawirus w Polsce: nowe obostrzenia jednak szybciej, polityka „zero tolerancji”
COVID-19, jakie procedury?
-Klienci, którzy oczekują lub wchodzą do oddziału proszeni są o zachowanie bezpiecznej odległości.
Przy stanowisku obsługi mogą być tylko klienci, którzy są w danej chwili obsługiwani.
Pracownicy oddziałów są wyposażeni w jednorazowe rękawiczki i maseczki, a stanowiska obsługi są zabezpieczone szybami ochronnymi. Klienci mogą korzystać z płynów dezynfekujących – czytamy w informacji otrzymanej od PKO BP.
Czytaj także: Koronawirus: w strefach żółtych i czerwonych CITI Handlowy ogranicza liczbę spotkań poza placówkami banku
Wszystkie powierzchnie, których dotykają klienci i pracownicy oraz stanowiska obsługi są regularnie dezynfekowane.
System pracy zmianowej oraz zasady dotyczące przemieszczania się pracowników są dodatkowym zabezpieczeniem przed zakażeniami wirusem – dodaje Joanna Fatek
Czytaj także: Koronawirus: w Idea Banku na klienta czeka maseczka, a Credit Agricole pamięta też o dezynfekcji urządzeń samoobsługowych