Koronawirus: Bank Millennium powołał specjalny zespół ds. zarządzania pandemią, który pracuje 24 godziny na dobę
‒ Stosujemy się do obowiązujących przepisów prawa oraz zaleceń Głównego Inspektora Sanitarnego, Ministerstwa Zdrowia i naszych partnerów medycznych.
Stworzyliśmy specjalny zespół ds. zarządzania pandemią, który pracuje 24/7, analizuje i monitoruje sytuację oraz wdraża kolejne konieczne kroki w organizacji.
Utrzymujemy bezwzględny obowiązek zakrywania ust i nosa przez klientów i pracowników we wszystkich placówkach banku, niezależnie w jakiej znajdują się strefie.
Przy wejściu do oddziałów są umieszczone pojemniki dla klientów z płynem dezynfekującym do rąk. Pracownicy maja płyny dezynfekujące przy swoich stanowiskach ‒ wylicza Agnieszka Kubajek z Banku Millennium.
Bezpieczna organizacja pracy oddziałów w czasie COVID-19
Na stanowiskach wykorzystywanych do obsługi klienta zostały zamontowane przesłony z pleksi separujące klientów od pracowników.
Oddziały i biura są na bieżąco dezynfekowane, została wprowadzona zwiększona częstotliwość dezynfekcji najważniejszych urządzeń i stref w oddziale.
Zmodyfikowano zasady obsługi klientów w oddziałach. Może w nich przebywać mniejsza liczba klientów, pracownicy kontrolują sytuację w tym zakresie.
Klienci proszeni są o zachowanie podczas wizyt bezpiecznej odległości. Bezpośredni kontakt jest ograniczony do minimum, zapewniamy oddzielne materiały dla klienta i pracownika (broszury informacyjne, długopisy).
Bank Millennium zachęca do e-bankowości
Bank zachęca klientów do wypłat gotówki w bankomatach kartą lub BLIK-iem, a w kasach odbieranie jedynie wypłat awizowanych.
W ostatnim czasie dla części transakcji w oddziałach wprowadzono Autoryzację Mobilną, klienci zatwierdzają je więc w swoim telefonie.
Od początku pandemii bardzo aktywnie Bank zachęca klientów do częstszego niż wcześniej korzystania z bankowości internetowej i mobilnej.