Klienci PGNiG Obrót Detaliczny mogą już korzystać z płatności PayU
Dzięki wdrożeniu usługi płatności masowych (tzw. Mass Collect) od PayU, klienci indywidualni i biznesowi PGNiG Obrót Detaliczny mogą w szybki i łatwy sposób regulować rachunki za paliwo gazowe oraz usługi dodatkowe.
Usługa płatności elektronicznych dostępna w serwisie eBOK i aplikacji mBOK jednoznacznie identyfikuje nadawcę płatności, co pozwala na automatyzację procesu księgowania i weryfikacji wpłaty po stronie systemu billingowego.
Czytaj także: PayU GPO i Klarna partnerami na polskim rynku, na początek
Połowa klientów PGNiG może już korzystać z PayU
Z ponad 7 milionów klientów PGNiG Obrót Detaliczny, blisko 3,5 mln klientów posiada aktywne konta w eBOK lub mBOK i może opłacać rachunki przez system PayU za pomocą szerokiej gamy dostępnych metod płatności: szybkich przelewów (tzw. Pay-By-Link), kart płatniczych, portfeli elektronicznych Google Pay i Apple Pay oraz płatności mobilnych BLIK.
Wystarczy zalogować się do serwisu eBOK na stronie ebok.pgnig.pl lub, w przypadku urządzeń mobilnych, pobrać aplikację mBOK PGNiG (dostępną w app marketach Google Play, Apple AppStore oraz Huawei AppGallery), wybrać fakturę do opłacenia i kliknąć przycisk Zapłać.
– Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów, korzystających z serwisu samoobsługowego eBOK oraz aplikacji mobilnej mBOK, oferujemy możliwość łatwego
i szybkiego opłacenia swoich rachunków.
Proces płatności przy współpracy z PayU to wygodny i bezpieczny sposób opłacania należności nie tylko za gaz, ale również za wszystkie usługi dodatkowe, które oferujemy w ramach oferty PGNiG Obrót Detaliczny. Dzięki płatności elektronicznej, klient w kilku prostych kliknięciach może szybko i bezpiecznie opłacić swoje rachunki – mówi Stanisław Krzaklewski, dyrektor Biura Transformacji Cyfrowej w PGNiG Obrót Detaliczny.
Czytaj także: PayU i Mastercard Send™ zapewniają natychmiastowe wpłaty pieniędzy na kartę
Miliony faktur szybciej księgowane
– Dla dostawcy energii o skali PGNiG Obrót Detaliczny, który wystawia miliony faktur miesięcznie, nasze rozwiązanie płatnicze daje wiele korzyści, które przekładają się na większą automatyzację niektórych wewnętrznych procesów, np. szybsze zbiorcze księgowanie wpływów.
Z pełnym zaangażowaniem będziemy wspierać PGNiG Obrót Detaliczny w zwiększaniu satysfakcji ich klientów podczas korzystania z elektronicznego Biura Obsługi Klienta w celu opłacania należności– mówi Daniel Blumczyński, członek zarządu PayU S.A.
***
PGNiG Obrót Detaliczny jest zaufanym dostawcą paliwa gazowego dla gospodarstw domowych oraz biznesu, jak i liderem sprzedaży gazu ziemnego w Polsce.
PayU jest pionierem i liderem płatności internetowych w Polsce, działa na rzecz rozwoju tego rynku już od ponad 20 lat i cieszy się zaufaniem największych marek e-commerce oraz milionów konsumentów.