Klienci Banku Spółdzielczego w Halinowie mogą już korzystać z usługi Active i zdobywać nagrody
Aby włączyć usługę wystarczy zalogować się do SGB Mobile, z dolnego menu wybrać PRODUKTY, na liście odnaleźć Active i połączyć z Garmin Connect.
Po uruchomieniu Active będzie można zobaczyć między innymi informacje o liczbie kroków zrobionych danego dnia, spalonych kaloriach i przebytym dystansie.
Wyzwanie Active
Dzięki usłudze Active w SGB Mobile można również wygrać vouchery do sklepów Decathlon.
Od 1 sierpnia 2021 roku działa WYZWANIE ACTIVE, w którym co miesiąc można zdobyć voucher o wartości 50 zł do sklepu Decathlon.
Zasady są proste:
1. Trzeba uruchomić usługę Active w SGB Mobile.
2. Podjąć wyzwanie (przystąpić do niego w aplikacji SGB Mobile).
3. W ciągu miesiąca zrobić 100 tys. kroków zarejestrowanych w aplikacji (kroki zaczną się naliczać od momentu aktywacji wyzwania).
4. W tym samym miesiącu wykonać 5 transakcji kartą/kartami VISA wydaną/ymi przez Spółdzielczą Grupę Bankową.
Co miesiąc, po spełnieniu warunków, można zdobyć nagrodę. Trzeba pamiętać, by na początku każdego miesiąca podjąć wyzwanie!
Vouchery o wartości 50 zł będą przekazywane mailowo na adres, podany przy aktywacji wyzwania.
Do zdobycia w okresie trwania promocji jest 2 tysiące voucherów.
Czytaj także: W bankach spółdzielczych SGB ruszają przelewy na telefon BLIK
Bank Spółdzielczy w Halinowie
1 października 2021 roku Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie:
– Tomasza Stasiaka na stanowisko Prezesa Zarządu Banku Spółdzielczego w Halinowie.
BS w Halinowie to nowoczesny bank uniwersalny, od lat zajmujący czołowe miejsce na lokalnym rynku usług finansowych. Specjalizuje się w obsłudze małych i średnich firm o różnorodnym profilu działalności, gospodarstw rolnych, klientów indywidualnych, oraz jednostek samorządu terytorialnego.
Od 1996 roku Bank zrzeszony był w Mazowieckim Banku Regionalnym S.A. w Warszawie, a po połączeniu MR BANK SA z GBW SA, które miało miejsce 5 września 2011 r. zrzeszony jest w SGB-Banku SA w Poznaniu.
Swoją działalność prowadzi na terenie m. st. Warszawa i siedmiu sąsiednich powiatów: mińskiego, warszawskiego zachodniego, otwockiego, garwolińskiego, wołomińskiego, węgrowskiego i siedleckiego. Obecnie w strukturze Banku działa: Centrala, 4 oddziały i 3 filie.
Bank Spółdzielczy w Halinowie istnieje nieprzerwalnie od prawie 65 lat. Jego spółdzielczy charakter pozwala opierać swoją działalność na wyłącznie polskim kapitale. Historia Banku rozpoczyna się 21 stycznia 1947 roku, gdy Sąd Okręgowy w Warszawie I Wydział Handlowy jako Sąd Rejestrowy na posiedzeniu niejawnym zarejestrował Statut Banku Spółdzielczego z odpowiedzialnością nieograniczoną w Rembertowie i tym samym oficjalnie powołał do życia Spółdzielnię pod numerem 3361.
Pierwszy trzyosobowy Zarząd ukonstytuował się w następującym składzie: Jan Myśliwiec, Wacław Jasieński, Włodzimierz Śmiśniewicz.
Po 1953 roku powstała Kasa Spółdzielcza w Sulejówku, a następnie w dniu 30 marca 1968 roku „Kasa Spółdzielcza w Halinowie” obejmująca terenem działania: Halinów oraz osiedle Sulejówek i Wesołą w powiecie otwockim. Następnie nazwa została zmieniona na „Spółdzielnię Oszczędnościowo-Pożyczkowa w Halinowie”.
30 grudnia 1974 roku został dokonany wpis „Bank Spółdzielczy w Halinowie” z terenem działania obecnej gminy Halinów, od 01.07.1977r. do obsługi włączono miasto Sulejówek, od 1989 roku m-to Wesoła, a od lutego 1992 roku Warszawę – Rembertów.
Czytaj także: Komisja Nadzoru Finansowego wydała decyzję w sprawie powołania sześciu nowych prezesów banków spółdzielczych
A oto inne wybrane wydarzenia z historii Banku Spóldzielczego w Halinowie:
1981 rok – oddano do użytku wybudowany własny budynek Centrali Banku w Halinowie przy ul. Piłsudskiego 36;
maj 1998 r. – oddany do użytku zostaje własny obiekt przy Al. Gen. Chruściela, który znacznie poprawia warunki pracy i standard obsługi klientów w Oddziale Warszawa Rembertów;
2002 rok – w Oddziale Warszawa Wesoła posadowiony zostaje pierwszy bankomat własny Banku;
lipiec 2007 r. – Bank zaproponował Klientom system bankowości elektronicznej;
marzec 2009 r. – do użytku oddany zostaje pierwszy wpłatomat własny Banku;
grudzień 2010 r. – po raz pierwszy suma bilansowa Banku wynosi 100 mln zł;
lipiec 2011 r. – wszystkie karty płatnicze wydawane są z mikroprocesorem;
sierpień 2011 r. – w miejsce istniejącej Fili powstaje Oddział w Sulejówku, który rozpoczyna działalność w nowym budynku przy ul. Dworcowej 71, wyposażonym w pierwszą 24h strefę samoobsługową;
grudzień 2011 r. – suma depozytów zgromadzonych w Banku osiągneła wartość 100 mln zł;
czerwiec 2012 r. – zakończona zostaje rozbudowa Centrali Banku w Halinowie, w której utworzono drugą 24 h strefę samoobsługową;
październik 2012 r. – Filia w Wesołej Zielonej zostaje przeniesiona do nowego lokalu, który urządzony został zgodnie z realizowaną koncepcją placówek otwartych i przyjaznych dla Klienta.
Czytaj także: FLBS 2021, Digitalizacja? Tylko wspólnie