Katarzyna Fatyga w globalnym oddziale Diners Club
Katarzyna Fatyga z Diners Club związana jest od 20 lat. Była jedną z pierwszych osób, które tworzyły polski oddział tej firmy na raczkującym jeszcze rynku płatności bezgotówkowych. Karierę w strukturach zaczęła, jako pracownik działu obsługi klienta. Zajmowała się m.in. obsługą klienta, współpracą z bankami i korporacjami, współpracą z agentami rozliczeniowymi i rozwojem akceptacji, a później współtworzeniem strategii. Przez 5 lat była także dyrektorem sprzedaży i marketingu. W 2015 r. awansowała na stanowisko dyrektora generalnego, a następnie prezes zarządu polskiego oddziału Diners Club.
– Miałam okazję przejść przez wiele szczebli kariery i dobrze poznać specyfikę działalności firmy. Rynek płatności kartowych w Polsce znam praktycznie od podszewki. Cieszę się, że moja praca została doceniona i z niecierpliwością czekam na nowe wyzwania – mówi Katarzyna Fatyga.
Polski oddział Diners Club dynamicznie rozwinął się pod kierownictwem Katarzyny Fatygi. Tylko w ciągu ostatnich dwóch lat firma wzbogaciła ofertę produktową, otworzyła się na nowych odbiorców oraz pozyskała wielu partnerów biznesowych. Marka uruchomiła również nowoczesny system raportowania dla klientów firmowych, wyposażyła karty w mikroprocesory, a także wprowadziła dodatkowe zabezpieczenie silnego uwierzytelniania w Internecie – Protect Buy. W minionym roku rozpoczęto także proces migracji wszystkich terminali na system zbliżeniowy oraz zmigrowano wszystkie karty na standard NFC. Organizacja od lat utrzymuje stabilną liczbę około 30 000 wydanych kart.
Wkrótce Diners Club ogłosi następcę Katarzyny Fatygi.
Diners Club Polska