JYSK zamyka sklepy w Rosji, kończy z działaniami marketingowymi

JYSK zamyka sklepy w Rosji, kończy z działaniami marketingowymi
Fot. stock.adobe.com / biggi62
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Ze względu na sytuację w Rosji, JYSK zdecydował się na czasowe zamknięcie wszystkich 13 sklepów w tym kraju, poinformowała Firma.

‒ Od początku skupiamy się na bezpieczeństwie naszych ukraińskich pracowników. Dlatego nasze działania rozpoczęliśmy od tymczasowego zamknięcia wszystkich naszych 86 sklepów na Ukrainie.

Obecna sytuacja w Rosji zdecydowanie uniemożliwia nam prowadzenie biznesu, dlatego zdecydowaliśmy się tymczasowo zamknąć wszystkie nasze 13 sklepów w tym kraju – mówi Rune Jungberg Pedersen, dyrektor ds. komunikacji i CSR JYSK.

Czytaj także: Szwajcaria nałożyła kolejne sankcje na Rosję: zakaz transakcji z rosyjskim centralnym bankiem

Żadnych planów związanych z działalnością w Rosji

Wcześniej w tym tygodniu (28.02 ‒  6.03.) JYSK podjęło decyzje o wstrzymaniu dostaw do Rosji z Centrum Dystrybucji Radomsko, jak i wstrzymaniu większości swojej działalności operacyjnej w tym kraju, w tym zatrzymanie planowania nowych sklepów.

Ponadto wstrzymano podpisywanie nowych umów najmu, zaprzestano też wszelkich działań marketingowych w Rosji.

Czytaj także: Prezes PFR: w przypadku pogorszenia się sytuacji firm w wyniku wojny w Ukrainie jesteśmy gotowi na program pomocowy

JYSK zatrudniał w Rosji 200 osób

‒ Uważnie obserwujemy sytuację w Rosji i na bieżąco dostosowujemy nasz biznes do tej sytuacji. Dlatego tymczasowo zamykamy naszą działalność – mówi Rune Jungberg Pedersen.

JYSK otworzył swój pierwszy sklep w Moskwie w 2020 roku i zatrudnia około 200 pracowników w Rosji.

Czytaj także: Polskie banki i ubezpieczyciele wspierają obywateli Ukrainy: darmowe konta, przelewy zagraniczne i polisy OC

Źródło: JYSK