ITCARD rozpoczyna rebranding bankomatów
Do końca roku zostanie zmieniona identyfikacja wizualna ponad 1700 bankomatów w całej Polsce. Będą one działały pod marką Planet Cash. Wraz z wprowadzeniem nowej marki, ITCARD planuje rozszerzenie dotychczas oferowanych usług.
ITCARD S.A., operator drugiej co do wielkości niezależnej sieci bankomatów w Polsce, rozpoczął proces rebrandingu swoich bankomatów. Funkcjonującą obecnie markę Planet Cash 4 You zastąpi nowa marka – Planet Cash. Proces zmiany potrwa do końca roku i obejmie docelowo ok. 1760 urządzeń w całej Polsce.
„Nadanie spójnego wizerunku naszym markom jest dla nas obecnie jednym z priorytetów z racji dynamicznego rozwoju oferowanych przez nas usług. Dobrym przykładem jest tu choćby marka Planet Cash. W tym roku jako pierwsi w Europie na tak szeroką skalę wprowadziliśmy bankomaty biometryczne. Zależy nam na tym, aby osoby chcące skorzystać z technologii biometrycznej przy wypłacie gotówki, mogły bez problemu rozpoznać nasze bankomaty. Zmiana jest efektem strategii rozwoju firmy na kolejne lata.” – komentuje Piotr Kawczyński, Dyrektor Sprzedaży i Rozwoju Sieci Planet Cash.
Celem ITCARD S.A jest zbudowanie najnowocześniejszej i najbezpieczniejszej sieci bankomatów w Europie, dlatego też firma stawia na popularyzację usług wykorzystujących rozwiązania biometryczne, czyli identyfikowanie klientów za pomocą biometrii naczyń krwionośnych palca. Do końca roku 1760 bankomatów Planet Cash będzie wyposażonych w czytniki Finger Vein, które zostały stworzone i opatentowane przez japońską firmę Hitachi. Pozwoli to klientom wypłacać gotówkę i dokonywać innych transakcji (sprawdzenie salda, szybki przelew itp.) za pomocą własnego palca. Z technologii tej będą mogli korzystać wszyscy klienci polskich banków, którzy zarejestrowani są w bazie biometrycznej.
Źródło: ITCARD, Planet Cash