IT@BANK 2022 ‒ kierunki i trendy rozwoju cyfrowych usług finansowych

IT@BANK 2022 ‒ kierunki i trendy rozwoju cyfrowych usług finansowych
Źródło: aleBank.pl
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Mijające trzy lata pod kątem rozwoju technologicznego i dalszego podnoszenia poziomu zaawansowania i innowacyjności polskiej bankowości należy ocenić wysoko. Czas pandemii został wykorzystany maksymalnie efektywnie w kontekście projektów umożliwiających bankom kompleksową digitalizację i unowocześnienie rozwiązań oferowanych klientom, pisze Bartłomiej Nocoń, Dyrektor Zespołu Systemów Płatniczych i Bankowości Elektronicznej ZBP przed konferencją IT@BANK, która odbędzie się 17 listopada.

Liczne wdrożenia nowych funkcjonalności w obszarze bankowości mobilnej i płatności mobilnych zdecydowanie poprawiły komfort korzystania z kanałów zdalnych w sektorze bankowym w Polsce. 

Ale równocześnie kiedy dzisiaj patrzymy na inne branże, które stawiają na innowacyjność i trwałe doskonalenie się w sztuce wysoce spersonalizowanego, całkowicie cyfrowego modelu obsługi klientów to widać wyraźnie, że musimy szukać kolejnych przewag konkurencyjnych w dziedzinie innowacji i stale myśleć o swoich klientach.

„NEXT BIG THING”

Jestem przekonany, że polski sektor bankowy ze swoją zdolnością do elastycznej realizacji złożonych projektów z jeszcze większym impetem przystąpi do realizacji projektów z wykorzystaniem technologii chmurowych, w obszarze zastosowania sztucznej inteligencji, dalszej robotyzacji i automatyzacji procesów back-office’owych.

Prestiżowy kongres IT@Bank 2022 to miejsce, gdzie będziemy rozmawiać również o tym, co będzie naszym „NEXT BIG THING”, które jeszcze wyraźniej wesprze działania naszych cyfrowo dojrzałych instytucji i umocni ich pozycję jako najbardziej innowacyjnych organizacji finansowych na świecie.

IT@BANK 2022 ‒ wyzwania przyszłości

17 listopada 2022 roku

Hilton Warsaw City

  Zapraszamy do udziału w konferencji! www.itbank.pl

Źródło: aleBank.pl