IT@BANK 2016: Trzy z czterech tradycyjnych modeli biznesowych okażą się przeżytkiem na przestrzeni kolejnych pięciu lat
Marek Miller
Zleciliśmy firmie Forrester Consulting przeprowadzenie badania wśród prawie 400 członków kierownictwa ze stanowiskami na szczeblu zarządów w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce. Wyniki okazały się fascynujące i uwypukliły obecne poszukiwania prowadzone przez zarządy w przedmiocie identyfikacji krytycznych obszarów komercyjnych, w tym nadużyć finansowych, zarządzania relacjami z klientami oraz tendencji na rynku cyfrowym.
Co istotne, wskazano, że dwóch na trzech CEO potwierdza, że wiele z ich obecnych praktyk komercyjnych okazuje się nieskuteczne, działają w przepaści cyfrowej i muszą szybko powiększyć budżet, aby zwiększyć zadowolenie klienta, a także usprawnić zarządzanie relacjami z nim. Połowa respondentów stwierdziła, że niepokoi ich zewnętrzna konkurencja, natomiast prawie trzy czwarte (73%) stwierdziło, że tradycyjne modele biznesowe znikną na przestrzeni kolejnych pięciu lat.
Okazało się również, że analiza klienta ...
Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:
- zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
- wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
- wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
- zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na BANK.pl/sklep.
Uwaga:
- zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
- wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).
Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:
- bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI