IT@BANK 2016: Customer Intelligence Analytics w banku

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Na przestrzeni ostatnich kilku lat rozwiązania klasy Customer Intelligence na dobre zagościły w sektorze bankowym w Polsce. Automatyzacja procesów marketingowych i przekazanie ich w ręce biznesu nie jest obecnie pozycjonowane jako innowacja, ale raczej standardowe podejście, w pewnym sensie wymuszone przez skalę realizowanych działań.

Radosław Grabiec
Business Development Director SAS Polska

Oparcie aktywności marketingu na procesach manualnych stanowiłoby wąskie gardło, uniemożliwiające rozwój organizacji, poszukiwanie nowych okazji sprzedażowych, testowanie nowych kampanii i komunikacji oraz rozwój analityki klienckiej. Usystematyzowanie i automatyzacja kampanii marketingowych z wykorzystaniem narzędzi klasy Customer Intelligence pozwala organizacjom z jednej strony kontrolować i optymalizować proces, a z drugiej – gromadzić interesujące dane. Tu pojawia się problem, jak te dane wykorzystać, w jaki sposób z ogromnej ilości informacji wyciągnąć wiedzę, która pozwoli prześcignąć konkurencję, zlojalizować klientów, wprowadzić nowy produkt i zrealizować target sprzedażowy. Odpowiedzią na te zagadnienia jest właśnie zaawansowana analityka, przed którą pojawiają się zupełnie nowe zadania, które na użytek artykułu sprowadzono do dwóch najistotniejszych kwestii.

Po pierwsze – drastycznie zwiększa się wolumen pozyskiwanych danych, co pociąga za sobą ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na BANK.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI