IT@BANK 2016: Customer Intelligence Analytics w banku
Radosław Grabiec
Business Development Director SAS Polska
Oparcie aktywności marketingu na procesach manualnych stanowiłoby wąskie gardło, uniemożliwiające rozwój organizacji, poszukiwanie nowych okazji sprzedażowych, testowanie nowych kampanii i komunikacji oraz rozwój analityki klienckiej. Usystematyzowanie i automatyzacja kampanii marketingowych z wykorzystaniem narzędzi klasy Customer Intelligence pozwala organizacjom z jednej strony kontrolować i optymalizować proces, a z drugiej – gromadzić interesujące dane. Tu pojawia się problem, jak te dane wykorzystać, w jaki sposób z ogromnej ilości informacji wyciągnąć wiedzę, która pozwoli prześcignąć konkurencję, zlojalizować klientów, wprowadzić nowy produkt i zrealizować target sprzedażowy. Odpowiedzią na te zagadnienia jest właśnie zaawansowana analityka, przed którą pojawiają się zupełnie nowe zadania, które na użytek artykułu sprowadzono do dwóch najistotniejszych kwestii.
Po pierwsze – drastycznie zwiększa się wolumen pozyskiwanych danych, co pociąga za sobą ...
Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:
- zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
- wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
- wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
- zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na BANK.pl/sklep.
Uwaga:
- zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
- wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).
Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:
- bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI