ING Bank Śląski dołącza do programu #BankPartnerMurapol
Oferta ING Banku Śląskiego w ramach programu #BankPartnerMurapol obejmuje uproszczoną ścieżkę składania wniosków kredytowych. Dla klientów Grupy Murapol oznacza to ograniczenie liczby dokumentów niezbędnych do uzyskania kredytu hipotecznego. Dzięki tej współpracy klienci dewelopera mogą liczyć na szybsze i sprawniejsze przejście przez proces kredytowy i uzyskanie decyzji.
Wypracowane w drodze negocjacji prowadzonych przez dewelopera udogodnienia to realizacja założeń uruchomionego na wiosnę br. programu #BankPartnerMurapol. Projekt jest odpowiedzią Grupy Murapol na wyzwania, z jakimi przyszło się zmagać nabywcom mieszkań w „nowej rzeczywistości” wynikającej z pandemii koronawirusa. Zaostrzone kryteria wniosków kredytowych czy wydłużające się procedury to tylko niektóre z nich.
Czytaj także: ING Bank Śląski: zysk netto grupy w III kw. wyniósł 440,2 mln zł, powyżej oczekiwań >>>
– Przez ponad pół roku funkcjonowania programu #BankPartnerMurapol kilkuset klientów skorzystało z ułatwień, jakie oferujemy w ramach tego przedsięwzięcia. To dowodzi, że pomysł, oryginalny na polskim rynku deweloperskim, był trafiony i znajduje zastosowanie u tych, którym ma służyć. To z jednej strony cieszy, z drugiej pokazuje, że klienci potrzebują wsparcia, aby realizować swoje plany zakupowe i nie odkładać ich na spokojniejsze czasy. Mając tę wiedzą jesteśmy tym bardziej zmotywowani, aby stale pracować nad poszerzaniem listy partnerów współpracujących i tworzyć dla naszych klientów dogodne warunki do dokonywania zakupów mieszkań – mówi Nikodem Iskra, prezes zarządu Murapol SA.
Udogodnienia dla klientów
Uproszczenie procesu w ramach programu #BankPartnerMurapol to nie jest jedyne ułatwienie oferowane przez ING Bank Śląski. Wszyscy klienci mogą liczyć na szereg udogodnień, w tym uruchamianie transz, nadpłatę kredytu i zakup polisy ubezpieczeniowej nieruchomości bez konieczności wizyty w banku korzystając z systemu bankowości elektronicznej. Bank planuje również w najbliższym czasie wdrożyć kolejne udogodnienie, tzn. otrzymanie wstępnej decyzji finansowej już przy pierwszym spotkaniu lub rozmowie telefonicznej ze specjalistą banku. Dzięki takiemu rozwiązaniu klient będzie mógł szukać dla siebie nieruchomości mając wcześniej wiedzę na jaki kredyt może liczyć.
Wcześniej do programu przystąpił mBank
ING Bank Śląski to drugi partner finansowy współtworzący program #BankPartnerMurapol. Pierwszy do projektu przystąpił mBank, który zaoferował klientom dewelopera priorytetowe rozpatrywanie złożonych wniosków kredytowych oraz uproszczoną dokumentację wnioskowania o kredyt.
Grupa Murapol, poza programem #BankPartnerMurapol, od kilku lat zapewnia swoim klientom bezpłatną obsługę doradców Notus Finanse, którzy pomagają w wyborze optymalnego dla potrzeb i możliwości klienta kredytu, negocjacji korzystnych warunków oraz przygotowaniu niezbędnej dokumentacji.
– Jako deweloper mieszkaniowy działający na wielu rynkach dostrzegamy potrzebę wsparcia nabywców mieszkań na różnych frontach. Niebawem zaproponujemy pakiet rozwiązań, będących odpowiedzią na obawy klientów wynikające z obecnej sytuacji. Postaramy się je zminimalizować do tego stopnia, by klient nie musiał odkładać w czasie decyzji o zakupie mieszkania – niezależnie od tego czy nabywa je na potrzeby własne czy też chce w ten sposób zainwestować oszczędności. Nie da się bowiem ukryć, że właśnie teraz nieruchomości są jedną z najbezpieczniejszych przystani dla gromadzonego przez lata kapitału – dodaje Nikodem Iskra, prezes zarządu Murapol SA.