II etap akcji ING Życie „Obudź się na jesień”

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

ing.01.400x274ING Życie rozpoczęło II etap akcji Obudź się na jesień, w ramach którego trzy finalistki do 12 grudnia relacjonują - na profilu marki w serwisie Facebook - postępy w zmianie swojego stylu życia. Celem przedsięwzięcia jest zainspirowanie Polaków do niepoddawania się jesiennej chandrze oraz uświadomienie im, że o formę i zdrowie trzeba dbać przez cały rok.

Akcja jest elementem najnowszej odsłony kampanii Zrób Rakowi Wspak. „Akcja „Obudź się na jesień” to przykład tego jak można wykorzystać swoją wiedzę i zasoby do wzajemnego motywowania się z innymi osobami, abyśmy nie poddawali się jesiennej chandrze i podjęli aktywność fizyczną” – podkreśla Agnieszka Rzepkowska, brand menedżer w Zespole ds. Komunikacji z Klientami w ING Życie. „Zależy nam, aby motywować Polaków do aktywnego trybu życia i przekonać ich, że o formę trzeba i można dbać przez cały rok, bo sport to zdrowie” – dodaje.

Źródło: Polska Izba Ubezpieczeń