Generał e-commerce na Targach eHandlu

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

dlon.technologie.01.250x202Potrzeba sporo odwagi, aby próbować nakłonić polskie znane marki do współpracy mimo, że na co dzień rywalizują ze sobą na jednym rynku.

 

Pobór na terenie poligonu III Targów eHandlu we Wrocławiu rozpocznie się 24 października. Zamiast mundurów dla rekrutów przygotowano dyplomy generalskie. Obok żołnierskich emocji do wygrania tablet Google Nexus 7!

 

Już po raz drugi Empathy – Internet Software House wykorzysta element grywalizacji, by uskutecznić walkę z  targową rutyną. Zabawa eHandlopoly, zorganizowana na poprzednich Targach eHandlu, przyciągnęła prawie 100 uczestników. – Taka forma angażuje odwiedzających targi i ułatwia zdobycie kontaktów biznesowych – mówi Michał Kraus, PR & Marketing Manager Empathy. Tym razem zabawa będzie utrzymana w konwencji militarnej, a na poligonie akcji na uczestników czekać będą takie firmy jak: Contium, Paylane, SMS API, FreshMail, Imerge oraz Empathy – Internet Software House.

Gra o honor i tablet!

Aby przyłączyć się do generalskich manewrów należy w pierwszej kolejności zdobyć egzemplarz magazynu Imagine, który będzie bezpłatnie rozdawany przez Hostessy na wejściu do Hali Stulecia. W środku pisma znajdzie się plansza do gry, którą trzeba następnie uzupełnić naklejkami ze stoisk firm partnerskich zabawy. Kompletna plansza utworzy ostatecznie dyplom Generała E-commerce. Oprócz zdobycia cennych kontaktów na wszystkich rekrutów czekają nagrody gwarantowane, a dla generalskiego asa tablet Google Nexus 7. Na targi marsz!

Krótki opis zabawy: www.generalecommerce.pl

Szczegóły.

Joanna Bucior
PR Specialist
Empathy Internet Software House
www.empathy.pl