Bank i Klient: Etyka i biznes, czy etyka lub biznes?

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Publiczne dyskusje na temat etyki i odpowiedzialności wobec klientów w branży finansowej nie zdarzają się zbyt często, a zdaniem organizatorów konferencji "Nienieodpowiedzialni" są coraz bardziej potrzebne. Stawką jest odbudowa nadszarpniętego zaufania do banków i traktowania ich jako instytucji rzeczywistego zaufania społecznego.

Sławomir Dolecki

Tegoroczna, czwarta już konferencja „Nienieodpowiedzialni”, odbyła się pod hasłem „Człowiek czy biznes vs człowiek i biznes. Jak branża finansowa może zarabiać, pamię tając o człowieku”.

„Nienieodpowiedzialni” to nie tylko konferencja, która w tym roku zgromadziła ponad 350 osób, ale duży projekt, którego celem jest zwrócenie uwagi branży finansowej na współczesne wyzwania, w tym konieczność przewartościowania swoich dotychczasowych zachowań rynkowych. Organizatorzy – ANG Spółdzielnia Doradców Kredytowych oraz Fundacja „Będę Kim Zechcę” – wywołują i moderują publiczną dyskusję na temat potrzeby kreowania odpowiedzialnych postaw społecznych w biznesie, służących budowaniu relacji opartych na zaufaniu i wiarygodności. Motywem przewodnim tegorocznej konferencji był człowiek, jako najważniejszy interesariusz branży finansowej.

Spotkanie zgromadziło wielu znakomitych prelegentów, którzy starali się naświetlić problem odpowiedzialności z wielu różnych punktów widzenia, ale mimo odmiennych doświadczeń i perspektyw wszyscy byli zgodni, iż branża finansowa jest w przededniu zmian, które zdecydowanie wpłyną na sposób prowadzenia biznesu. Wśród wielu powodów tych zmian najczęściej pojawiały się argumenty mówiące o wchodzeniu na rynek pracy millenialsów, co znacząco zmieni oczekiwania nowej, dynamicznej i bardzo wymagającej grupy klientó...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na BANK.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI