Najnowsze wydanie Najnowsze wydanie Najnowsze wydanie miesięcznika BANK dostępne w sklepach i online Sprawdź szczegóły i zapisz się na prenumeratę roczną -20%
search Szukaj
zamknij wyszukiwarkę
  • Rejestracja
  • Logowanie
  • Newsletter
menu
logo BANK.pl
PARTNER PORTALU
  • logo Blik
  • Partner Portalu BANK.pl - Związek Banków Polskich
Forum Bankowe 2026
24-25 lutego 2026 r.
Pozostało:
65dni
6godzin
43minut
Strategiczna Szkoła Polskiego Sektora Bankowości Spółdzielczej 2026
17-18 marca 2026 r.
Pozostało:
86dni
6godzin
43minut
  • Aktualności
  • Konferencje
  • Multimedia
  • Bankowość spółdzielcza
  • Nieruchomości
  • Technologie
  • WIBOR
  • Miesięcznik
zamknij menu
  • Aktualności
  • Konferencje
  • Multimedia
  • Bankowość spółdzielcza
  • Nieruchomości
  • Technologie
  • WIBOR
  • Miesięcznik
Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter Ikona youtube
PARTNER PORTALU
  • logo Blik
  • Partner Portalu BANK.pl - Związek Banków Polskich
Z rynku finansowego

EFL w nowych barwach

16.01.2023 14:24 mb | BANK.pl
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
EFL w nowych barwach
Źródło: EFL
EFL, jedna z największych firm leasingowych w Polsce z ponad 30-letnim doświadczeniem, zmienia swoje logo, w którym stawia na jeszcze większą integralność z Grupą Credit Agricole. Nowa identyfikacja wizualna stanowi odzwierciedlenie aktualnej strategii biznesowej, której fundamentem jest pozycja i know how prężnej instytucji finansowej o międzynarodowym zasięgu. Konsolidacja Grupy EFL wokół marki Credit Agricole w Polsce oznacza większe możliwości rozwoju dla pracowników EFL i najbogatszą ofertę produktów dla klientów, dostawców i partnerów leasingodawcy dostępną w jednej Grupie, czytamy w komunikacie EFL.

– Uspójniamy identyfikację wizualną, aby czerpać jak najwięcej z przynależności do Grupy Credit Agricole,  jednej z najsilniejszych instytucji na świecie, zachowując jednocześnie nazwę EFL, którą od blisko 32 lat znają i cenią nasi klienci. Od ponad dwudziestu lat korzyści z synergii odczuwają zarówno nasi pracownicy, klienci i partnerzy, jak i spółki-siostry należące do francuskiej rodziny.

Za obecną strategią biznesową, której jednym z filarów jest większa integralność z Grupą Credit Agricole, idzie nowa identyfikacja wizualna wszystkich spółek Grupy EFL. Dzięki temu tworzymy jedyną w Polsce markę finansową z tak bogatą paletą produktów – mówi Radosław Woźniak, prezes Zarządu  EFL.                                                                                                                                                                                                                                                          

Credit Agricole EFL Leasing logo
Źródło: EFL

Czytaj także: EFL: 250 mln zł kredytu od BGK na finansowanie MŚP

Nowa identyfikacja

Od stycznia br. na stronie internetowej czy profilach społecznościowych można będzie zobaczyć nowe logo. Sukcesywnie zmiany będą również wprowadzane na witrynach oddziałów i placówkach partnerskich EFL. Nowa identyfikacja wizualna ma bardziej niż dotychczas podkreślać integralność leasingodawcy z Grupą Credit Agricole.

Nowe logo będzie wykorzystywane we wszystkich działaniach informacyjnych i promocyjnych  EFL. Z jego zmianą nie wiąże się żadna zmiana prawna. Zmianie nie ulegają numery rejestrowe EFL czyli NIP, REGON i KRS oraz lokalizacja siedziby głównej i dane korespondencyjne.

Czytaj także: Małe firmy wolą posiadać niż wypożyczać

Najbogatsza oferta produktowa w Polsce

Grupa Crédit Agricole jest jedną z 10 największych grup finansowych na świecie. Zaufanie klientów i partnerów buduje na sile i tradycji Grupy, której historia sięga 1885 r. Ponad 142 tysiące pracowników obsługuje codziennie 50 milionów klientów w 45 krajach.

Od 2001 roku Credit Agricole jest obecny w Polsce, a Grupę tworzą Credit Agricole Bank, Grupa EFL (w skład której wchodzą Carefleet, Eurofactor oraz Truck Care), Credit Agricole Ubezpieczenia i Amundi Polska TFI.

W ciągu 20 lat działalności Credit Agricole Polska zbudowała markę, która klientom indywidualnym, mikro, małym i średnim przedsiębiorstwom, rolnikom oraz korporacjom udostępnia najbogatszą ofertę produktów finansowych w naszym kraju. Od produktów typowo bankowych jak: konto bankowe, pożyczka i kredyt inwestycyjny, przez leasing, faktoring i najem, po ubezpieczenia i zarządzanie aktywami.

– Codziennie działamy na rzecz naszych klientów, społeczeństwa i środowiska. W naszej pracy łączymy empatię odpowiedzialnych pracowników oraz inteligentne, nowoczesne technologie. Dzięki temu doskonale rozumiemy potrzeby naszych klientów i możemy zapewniać im realne korzyści. Ujednolicenie identyfikacji wizualnej naszych spółek w Polsce jest wyrazem zacieśniania ich współpracy.

Dzięki synergii nasi klienci zyskają jeszcze lepsze oferty i benefity, a my zwiększymy efektywność działania i konkurencyjność na rynku. Pod parasolem silnej międzynarodowej marki będziemy jeszcze mocniejsi – mówi Bernard Muselet, Senior Country Officer Credit Agricole w Polsce. 

– Synergia w ramach naszej grupy oznacza szerszą paletę produktów dostępnych dla klientów i partnerów. Skorzysta na tym nie tylko EFL, ale także wszystkie pozostałe spółki.

My możemy podzielić się ponad 30-letnim know-how współpracy z firmami z różnych branż i na różnym etapie rozwoju. Sami natomiast będziemy mogli skorzystać ze wsparcia jednej z najsilniejszych grup finansowych na świecie – dodaje Radosław Woźniak.

Grupa Credit Agricole Polska, oprócz ujednolicenia identyfikacji wizualnej, buduje również wspólny system do obsługi klientów wszystkich spółek. Jego celem będzie przede wszystkim poprawa efektywności i jakości produktów oraz doświadczenia klientów, zwłaszcza w kanałach cyfrowych.

EFL jest jedną z największych firm leasingowych w Polsce. O sile marki, jej doświadczeniu, jakości usług i bardzo dobrych relacjach z klientami i partnerami świadczą ubiegłoroczne wyniki sprzedaży.

Leasingodawca w pierwszej połowie 2022 roku sfinansował  leasingiem i pożyczką aktywa o rekordowej wartości 4,2 mld zł, co oznacza prawie 9% wzrost rok do roku. W efekcie EFL zwiększył udział w rynku do 10,2% (z 9,1% na koniec czerwca 2021 roku).

Źródło: Europejski Fundusz Leasingowy / EFL
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Tagi
Bernard MuseletCredit Agricole Bank Polska S.A.EFL LeasingEuropejski Fundusz Leasingowy / EFLidentyfikacja wizualna markiLeasingLogoRadosław Woźniak
Autor mb
Źródło BANK.pl
Partner działu
Fundacja Polska Bezgotówkowa

Polecamy

Bartłomiej Getlich | Źródło: Bank.pl
Technologie i innowacje
Banki operatorami infrastruktury krytycznej państwa
Bank Pekao, PZU logo
Z rynku finansowego
Nowy termin przeprowadzenia reorganizacji Grupy PZU i Banku Pekao
Monika Rozbicka-Szlosek, dyrektor Departamentu Produktów Inwestycyjnych i Private Banking, VeloBank
Z rynku finansowego
Liczba klientów zamożnych w Polsce rośnie szybciej niż w większości krajów Europy
BBVA,
Z rynku finansowego
BBVA stawia na wykup akcji po fiasku przejęcia Sabadella

Najnowsze

Paweł Jaroszek, członek zarządu Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.
Z rynku finansowego
ZUS przypomina, co przekłada się na wyższe świadczenie emerytalne
laptop, wirtualny obraz AI
Technologie i innowacje
Klienci ING Business mogą korzystać z pomocy Asystenta AI opartego na GenAI
Visa
Technologie i innowacje
AI zmienia oblicze globalnej walki z oszustwami – czy banki nadążą za tymi zmianami?
Bartłomiej Getlich | Źródło: Bank.pl
Technologie i innowacje
Banki operatorami infrastruktury krytycznej państwa
Przemysław Barankiewicz, dyrektor Finax, firmy inwestycyjnej, będącej pierwszym i największym dostawcą OIPE w Europie.
Z rynku finansowego
UE proponuje reformę OIPE. Celem zwiększenie liczby oszczędzających, ale i dostawców
Pieniądze na tle wykresów inwestycyjnych
Z rynku finansowego
Retail Investment Strategy coraz bliżej uchwalenia
Kurier
Z rynku finansowego
Zaległe zobowiązania branży pocztowej i kurierskiej w październiku ’25 nareszcie spadły o 8,4 proc. r/r
wirtualny obraz twarzy-sztucznej inteligencji, napis AI
Technologie i innowacje
UiPath i AGH podpisują strategiczną umowę współpracy na rzecz rozwoju kompetencji w zakresie AI i automatyzacji

Zobacz także

Bank Pekao, PZU logo
Z rynku finansowego
Nowy termin przeprowadzenia reorganizacji Grupy PZU i Banku Pekao
Monika Rozbicka-Szlosek, dyrektor Departamentu Produktów Inwestycyjnych i Private Banking, VeloBank
Z rynku finansowego
Liczba klientów zamożnych w Polsce rośnie szybciej niż w większości krajów Europy
BBVA,
Z rynku finansowego
BBVA stawia na wykup akcji po fiasku przejęcia Sabadella
Zobacz wszystkie z tej kategorii
logo Bank
  • O nas
  • Reklama
  • Kontakt
  • Newsletter
logo Bank Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter Ikona youtube
logo Miesięcznika Bank Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
© Copyright 2025 Centrum Procesów Bankowych i Informacji
  • Polityka prywatności
  • Pliki cookie
  • Bankiwpolsce.pl
Strona korzysta z plików cookie
Na stronie stosujemy pliki cookie w celu zapewnienie prawidłowego działania, ułatwienia korzystania, a także w celach statystycznych i marketingowych. Wybierając „Zaakceptuj wszystkie” wyrażasz zgodę na stosowanie wszystkich plików cookie. Jeśli chcesz wyrazić zgodę na stosowanie tylko niektórych plików cookie, wybierz „Ustawienia”, skonfiguruj preferencje i wybierz przycisk „Zapisz”. Pamiętaj, że możesz zmienić swoje ustawienia w każdym czasie klikając przycisk „Pliki cookie” w stopce portalu. Szczegółowe informacje o sposobie, w jaki  używamy plików cookie oraz przetwarzamy Twoje dane, a także o przysługujących Ci prawach, odnajdziesz w Polityce prywatności.

Niezbędne: Pliki cookie niezbędne do prawidłowego działania strony internetowej, zapewniające podstawowe funkcje i zabezpieczenia strony umożliwiające, m.in. wykorzystywanie podstawowych funkcji takich jak nawigacja na stronie internetowej, czy tez dostęp do jej obszarów wymagających uwierzytelnienia.

Funkcjonalne: Pliki cookie, które pomagają w realizacji pewnych funkcji, takich jak udostępnianie zawartości strony internetowej na platformach mediów społecznościowych, zbieranie opinii i innych funkcji podmiotów trzecich.

Analityczne: Pliki cookie wspomagające zebranie anonimowych danych statystycznych i analitycznych związanych z aktywnością użytkowników na stronie internetowej. Pomagają nam analizować liczbowe aspekty ruchu użytkowników na stronie internetowej oraz służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcje ze stroną internetową. Te pliki cookie pomagają uzyskać informacje na temat liczby odwiedzających, współczynnika odrzuceń, źródła ruchu itp.

Marketingowe: Pliki cookie stosowane do analizowania aktywności użytkowników, wyświetlania odpowiednich reklam i kampanii marketingowych. Celem jest wyświetlanie reklam, które są istotne i interesujące dla poszczególnych użytkowników i tym samym bardziej efektywne dla wydawców
i reklamodawców strony trzeciej.
Niezbędne Zawsze aktywne
Pliki cookie niezbędne do prawidłowego działania strony internetowej, zapewniające podstawowe funkcje i zabezpieczenia strony umożliwiające, m.in. wykorzystywanie podstawowych funkcji takich jak nawigacja na stronie internetowej, czy tez dostęp do jej obszarów wymagających uwierzytelnienia.
Funkcjonalne
Pliki cookie, które pomagają w realizacji pewnych funkcji, takich jak udostępnianie zawartości strony internetowej na platformach mediów społecznościowych, zbieranie opinii i innych funkcji podmiotów trzecich.
Analityczne
Pliki cookie wspomagające zebranie anonimowych danych statystycznych i analitycznych związanych z aktywnością użytkowników na stronie internetowej. Pomagają nam analizować liczbowe aspekty ruchu użytkowników na stronie internetowej oraz służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcje ze stroną internetową. Te pliki cookie pomagają uzyskać informacje na temat liczby odwiedzających, współczynnika odrzuceń, źródła ruchu itp. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketingowe
Pliki cookie stosowane do analizowania aktywności użytkowników, wyświetlania odpowiednich reklam i kampanii marketingowych. Celem jest wyświetlanie reklam, które są istotne i interesujące dla poszczególnych użytkowników i tym samym bardziej efektywne dla wydawców i reklamodawców strony trzeciej.
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Ustawienia
{title} {title} {title}