EFL w nowych barwach
– Uspójniamy identyfikację wizualną, aby czerpać jak najwięcej z przynależności do Grupy Credit Agricole, jednej z najsilniejszych instytucji na świecie, zachowując jednocześnie nazwę EFL, którą od blisko 32 lat znają i cenią nasi klienci. Od ponad dwudziestu lat korzyści z synergii odczuwają zarówno nasi pracownicy, klienci i partnerzy, jak i spółki-siostry należące do francuskiej rodziny.
Za obecną strategią biznesową, której jednym z filarów jest większa integralność z Grupą Credit Agricole, idzie nowa identyfikacja wizualna wszystkich spółek Grupy EFL. Dzięki temu tworzymy jedyną w Polsce markę finansową z tak bogatą paletą produktów – mówi Radosław Woźniak, prezes Zarządu EFL.
Czytaj także: EFL: 250 mln zł kredytu od BGK na finansowanie MŚP
Nowa identyfikacja
Od stycznia br. na stronie internetowej czy profilach społecznościowych można będzie zobaczyć nowe logo. Sukcesywnie zmiany będą również wprowadzane na witrynach oddziałów i placówkach partnerskich EFL. Nowa identyfikacja wizualna ma bardziej niż dotychczas podkreślać integralność leasingodawcy z Grupą Credit Agricole.
Nowe logo będzie wykorzystywane we wszystkich działaniach informacyjnych i promocyjnych EFL. Z jego zmianą nie wiąże się żadna zmiana prawna. Zmianie nie ulegają numery rejestrowe EFL czyli NIP, REGON i KRS oraz lokalizacja siedziby głównej i dane korespondencyjne.
Czytaj także: Małe firmy wolą posiadać niż wypożyczać
Najbogatsza oferta produktowa w Polsce
Grupa Crédit Agricole jest jedną z 10 największych grup finansowych na świecie. Zaufanie klientów i partnerów buduje na sile i tradycji Grupy, której historia sięga 1885 r. Ponad 142 tysiące pracowników obsługuje codziennie 50 milionów klientów w 45 krajach.
Od 2001 roku Credit Agricole jest obecny w Polsce, a Grupę tworzą Credit Agricole Bank, Grupa EFL (w skład której wchodzą Carefleet, Eurofactor oraz Truck Care), Credit Agricole Ubezpieczenia i Amundi Polska TFI.
W ciągu 20 lat działalności Credit Agricole Polska zbudowała markę, która klientom indywidualnym, mikro, małym i średnim przedsiębiorstwom, rolnikom oraz korporacjom udostępnia najbogatszą ofertę produktów finansowych w naszym kraju. Od produktów typowo bankowych jak: konto bankowe, pożyczka i kredyt inwestycyjny, przez leasing, faktoring i najem, po ubezpieczenia i zarządzanie aktywami.
– Codziennie działamy na rzecz naszych klientów, społeczeństwa i środowiska. W naszej pracy łączymy empatię odpowiedzialnych pracowników oraz inteligentne, nowoczesne technologie. Dzięki temu doskonale rozumiemy potrzeby naszych klientów i możemy zapewniać im realne korzyści. Ujednolicenie identyfikacji wizualnej naszych spółek w Polsce jest wyrazem zacieśniania ich współpracy.
Dzięki synergii nasi klienci zyskają jeszcze lepsze oferty i benefity, a my zwiększymy efektywność działania i konkurencyjność na rynku. Pod parasolem silnej międzynarodowej marki będziemy jeszcze mocniejsi – mówi Bernard Muselet, Senior Country Officer Credit Agricole w Polsce.
– Synergia w ramach naszej grupy oznacza szerszą paletę produktów dostępnych dla klientów i partnerów. Skorzysta na tym nie tylko EFL, ale także wszystkie pozostałe spółki.
My możemy podzielić się ponad 30-letnim know-how współpracy z firmami z różnych branż i na różnym etapie rozwoju. Sami natomiast będziemy mogli skorzystać ze wsparcia jednej z najsilniejszych grup finansowych na świecie – dodaje Radosław Woźniak.
Grupa Credit Agricole Polska, oprócz ujednolicenia identyfikacji wizualnej, buduje również wspólny system do obsługi klientów wszystkich spółek. Jego celem będzie przede wszystkim poprawa efektywności i jakości produktów oraz doświadczenia klientów, zwłaszcza w kanałach cyfrowych.
EFL jest jedną z największych firm leasingowych w Polsce. O sile marki, jej doświadczeniu, jakości usług i bardzo dobrych relacjach z klientami i partnerami świadczą ubiegłoroczne wyniki sprzedaży.
Leasingodawca w pierwszej połowie 2022 roku sfinansował leasingiem i pożyczką aktywa o rekordowej wartości 4,2 mld zł, co oznacza prawie 9% wzrost rok do roku. W efekcie EFL zwiększył udział w rynku do 10,2% (z 9,1% na koniec czerwca 2021 roku).