e-sklepy współpracujące z Adyen już mogą swoim klientom udostępnić płatności odroczone PayPo
Adyen to globalna platforma technologii finansowych umożliwiająca przetwarzanie płatności sklepom internetowym.
W portfolio klientów firmy znajdują się się czołowe przedsiębiorstwa z całego świata, w tym Spotify, Uber, Booking.com, Zalando czy LinkedIn.
Firma oferuje procesowanie transakcji, rozbudowaną analitykę danych, zarządzanie ryzykiem oraz szereg usług finansowych – wszystko w ramach jednej platformy.
Czytaj także: Brak BNPL przyczyną rezygnacji z zakupów?
Współpraca Adyen i PayPo
Dzięki tytułowemu partnerstwu e-sklepy korzystające z jej usług mogą udostępniać swoim klientom płatności odroczone PayPo.
– Współpraca z PayPo, wiodącym operatorem BNPL w Polsce, ma dla nas kluczowe znaczenie, jako podmiotu udostępniającego szerokie spektrum bezpiecznych i sprawdzonych form płatności dla e-commerce.
Stanowi ona odpowiedź na oczekiwania rynku i jesteśmy pewni, że przyniesie korzyści zarówno współpracującym z nami e-sklepom, jak i konsumentom, którzy zyskają dostęp do preferowanej formy płatności na kolejnych platformach sprzedażowych – mówi Jakub Czerwiński, VP CEE w Adyen.
Czytaj także: Bankowość i Finanse | Technologie | Forum Technologii Bankowych | Innowacyjne myślenie
Płatności BNPL w kolejnych e-sklepach
To kolejna, tak duża współpraca, ogłoszona przez PayPo w ostatnich miesiącach, która znacząco przyczyni się do rozpowszechnienia płatności odroczonych w sklepach internetowych.
– Ogromnie cieszy nas nawiązanie współpracy z marką o tak ugruntowanej pozycji na arenie międzynarodowej. Naszym strategicznym celem jest wdrożenie PayPo w jak największej liczbie sklepów internetowych, a tym samym zwiększenie naszych zasięgów.
Współpraca z Adyen znacząco przyczyni się do realizacji tego celu. Dzięki niej będziemy nie tylko obecni w kolejnych e-sklepach znanych, międzynarodowych marek, ale także pozwoli nam zwiększyć świadomość o BNPL wśród konsumentów.
Na współpracy zyskają także same sklepy, które – udostępniając płatności odroczone PayPo – zyskają szansę przyciągnięcia nowych, bardzo lojalnych klientów, którzy na co dzień robią zakupy za naszym pośrednictwem – mówi Tomasz Hadzik, członek zarządu PayPo.