E-commerce: ING zaprasza na webinar „ABC analityki dla sklepu internetowego”
Podczas spotkania online prowadzący poruszą następujące zagadnienia:
‒ Metryki i raporty niezbędne w sklepie online.
‒ Podstawowe narzędzia do analizy.
‒ Jakich błędów unikać przy konfiguracji analityki sklepu.
‒ Jak mierzyć efektywność płatności online.
Czytaj także: Na czym polega atrakcyjność inwestycyjna Allegro, debiut giełdowy spółki komentują ekonomiści
Spotkanie poprowadzą:
Mateusz Kurowski, odpowiedzialny za rozwijanie bramki płatniczej imoje w ING Banku Śląskim. W ING od 2014 roku, w 2018 zaproszony do projektu e-commerce w którym odnalazł swoje powołanie i niegasnącą przyjemność z pracy. Prywatnie lubi turystykę górską, a w czasie COVID-19 prawdopodobnie znalazł swoją pasję – przesiadł się z samochodu na motocykl.
oraz
Jan Skorupka, Web Analyst z Displate. Anallityk stron internetowych (Web Analyst). Przygodę z danymi web rozpoczynał w agencjach sieci Dentsu w polsce jako junior, a następnie specjalista od wdrożeń rozwiązań analitycznych dla klientów wszelkiej maści. Obecnie specjalista od analiz e-commerce w Displate.com. Prywatnie miłośnik kina, wypieków i pieszych wędrówek.
ING Bank Śląski zaprasza we wtorek 20 października, godz. 10‒11.
Link do rejestracji:
https://ingkonferencjeonline.clickmeeting.com/abc-analityki-sklepu-internetowego-/register
ING Bank Śląski jest jednym z największych banków w Polsce. Bank świadczy pełen zakres usług i produktów finansowych dla klientów indywidualnych oraz podmiotów gospodarczych.
ING oferuje wielokanałowy dostęp do kont osobistych i firmowych oraz posiada ogólnopolską sieć nowoczesnych placówek bankowych.
W skład grupy kapitałowej ING Banku Śląskiego wchodzą spółki świadczące usługi leasingowe oraz faktoringowe.
Czytaj także: Pandemia koronawirusa zmieniła obraz sektora handlu detalicznego, e-commerce z rekordową zmianą dynamiki