Deloitte wzmacnia obszar strategii i technologii
Biorąc pod uwagę zachodzące na rynku zmiany związane z czwartą rewolucją przemysłową oraz rosnące zainteresowanie klientów nowymi technologiami, Deloitte rozszerza swoje kompetencje w tym obszarze. Do firmy dołączyli dwaj nowi Partnerzy: Michał Pieprzny oraz Paweł Filipowicz, odpowiedzialni za Strategię oraz SAP.
– Dostosowujemy naszą ofertę do obecnych jak również przyszłych potrzeb klientów, szukając unikalnych kompetencji i doświadczeń. Cieszę się, że wśród Partnerów Deloitte mogę powitać nowych ekspertów, którzy będą wsparciem w realizacji naszej strategii i rozwoju w obszarze technologii. Ich doświadczenie, wiedza oraz kompetencje wzmocnią nasze zespoły, a klientom pomogą osiągać ich cele biznesowe – mówi Marek Metrycki, partner zarządzający Deloitte Polska.
Celem Deloitte jest to, aby organizacje rozumiały zachodzące zmiany i w jak najlepszy sposób mogły wykorzystać szanse, które stwarza rozwój technologii, ograniczając jednocześnie ryzyka z niego płynące.
– W ostatnich latach znacząco podnieśliśmy przychody pochodzące z usług związanych z nowoczesnymi technologiami i będziemy nadal wzmacniać ten segment. Mając w swoich szeregach doświadczonych ekspertów możemy kompleksowo wspierać naszych klientów w procesie dostosowania ich dotychczasowych modeli biznesowych do zmian na rynku – od etapu tworzenia strategii po jej implementację oraz odpowiednie wdrożenie technologii – mówi Andrzej Lachowski, partner zarządzający w Dziale Konsultingu Deloitte.
Paweł Filipowicz kieruje w Deloitte praktyką SAP w Polsce i Europie Środkowej. Wcześniej w IBM, jako Senior partner z doświadczeniem w konsultingu oraz obszarze digital, odpowiadał za rozwój biznesu. Z sukcesem realizował średnie i duże projekty wdrożenia rozwiązań SAP w Europie Środkowej i Wschodniej. Specjalizował się również w usługach związanych z transformacją cyfrową oraz nowymi modelami ekosystemów.
Z kolei Michał Pieprzny wzmocnił zespół Strategii. Przed dołączeniem do Deloitte zajmował stanowisko Dyrektora zarządzającego w jednej z wiodących firm oferujących programy lojalnościowe. W Deloitte będzie koncentrował się na usługach kierowanych przede wszystkim do klientów spoza sektora finansowego: dóbr konsumenckich, przemysłu oraz handlu. Dział Strategii wzbogaci doświadczeniem w tworzeniu i wdrażaniu strategii ukierunkowanych na klienta, a także w zakresie digitalizacji POS, komunikacji wielokanałowej, zaawansowanej analityki oraz poprawy efektywności kosztowej i operacyjnej.