Cyfrowy onboarding w bankowości – darmowy webinar

Cyfrowy onboarding w bankowości – darmowy webinar
Źródło: e-point SA
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Już 68% klientów oczekuje, że dostawcy usług finansowych umożliwią im skorzystanie z ich oferty za pomocą w pełni cyfrowej rejestracji. W efekcie digital onboarding odgrywa kluczową rolę w kształtowaniu pierwszego wrażenia klienta i wizerunku marki w oczach użytkownika. Odpowiednio zaprojektowany proces stanowi też okazję, aby zachęcić klienta do skorzystania z naszych dodatkowych produktów i usług.

Z kolei skomplikowane mechanizmy identyfikacji klienta, nadmiar wymaganych informacji i wielokrotne odpowiadanie na te same pytania frustruje wielu użytkowników, którzy w efekcie mogą zrezygnować z oferty i wybrać rozwiązania konkurencji.

Użytkownicy oczekują, że otwarcie nowego rachunku bankowego będzie równie szybkie i proste, co zamówienie Ubera

W rezultacie to właśnie na etapie onboardingu wiele osób podejmuje ostateczną decyzję czy dołączy do grona naszych klientów.

Tacy użytkownicy oczekują, że otwarcie nowego rachunku bankowego będzie równie szybkie i proste, co zamówienie Ubera lub korzystanie z Netflixa.

Niemniej wymogi dotyczące uwierzytelnienia tożsamości ‒ KYC (Know Your Customer) i złożony charakter oferty finansowej sprawiają, że zaprojektowanie przystępnego procesu rejestracji i wdrożenia klienta jest prawdziwym wyzwaniem.

Czy zapewnienie przyjaznego onboardingu, który jednocześnie umożliwia dokładną weryfikację tożsamości użytkownika jest w ogóle możliwe?

Już dziś zapisz się na darmowy webinar „Digital onboarding w bankowości”, który odbędzie się 17 czerwca o godz. 10:00, podczas którego Paweł Łaskarzewski, ekspert w obszarze digital onboarding, opowie o najlepszych rozwiązaniach wdrażania i aktywizacji klienta dla branży finansowej. 

Link do rejestracji: https://www.e-point.pl/node-sign-up/digital-onboarding-w-bankowosci

Źródło: aleBank.pl